پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۷۰۷
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۲
رئیس کل دادگستری گلستان از اعلام همکاری شماری از گرگانی‌ها برای کمک به متهم محکوم به کاشت درخت در گرگان خبر داد.

شعار سالهادی هاشمیان اظهار داشت: در پی حکم شعبه ی یک دادگاه تجدید نظر گلستان مبنی بر کاشت درخت به جای مجازات زندان، شماری از شهروندان گرگانی برای کمک به متهم محکوم به کاشت درخت در گرگان اعلام همکاری کردند.

وی افزود: شماری از شهروندان گرگانی در نامه‌ای به رئیس کل دادگستری گلستان خواستار کمک به این محکوم، برای کاشت درخت شده‌اند.

هاشمیان گفت: این شهروندان در نامه خود خطاب به رئیس شورای حفظ بیت‌المال استان با قدردانی از اهتمام دستگاه قضایی استان برای حفظ محیط زیست و منابع طبیعی گفته‌اند، آماده‌ایم با متهم در کاشت، آبیاری و نگهداری درختان حتی بیش از دوره محکومیت وی، همکاری کنیم.

در ادامه این نامه آمده است: ما با این اقدام می‌خواهیم به مردم اعلام کنیم کاشت درخت نه تنها مجازات نیست بلکه فرهنگی والا برای ساختن محیط بهتر برای آیندگان خواهد بود.

رئیس کل دادگستری گلستان چند روز پیش اعلام کرده بود: قضات شعبه اول دادگاه تجدید نظر استان، فردی را که به جرم قطع درختان در دادگاه بدوی به 6 ماه زندان محکوم شده بود در تجدید نظر، به کاشت 210 اصله نهال در حاشیه جاده گرگان به آق‌قلا و 2 سال آبیاری و مراقبت از این نهال‌ها، محکوم کردند.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار10خرداد 96، کدمطلب:1423908، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین