پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۴۸۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱
رضایی با بیان اینکه «گام برداشتن علیه تحریم‌های اقتصادی جهاد است» گفت: هر کس در این جهاد وارد شود، مثل آن است که در آزادسازی خرمشهر دست داشته است. امروز بیرون کردن فقر و بیکاری بدون التماس کردن به آمریکا، کمتر از بیرون کردن صدام نیست.

شعار سال: محسن رضایی در حاشیه افتتاح مجمع کارخانجات هامر بردسیر با بیان اینکه «امروز انقلاب اسلامی به نقطه حساس رسیده است» اظهار کرد:چه کسی گفته است که انقلابیون با تعامل با بیرون مخالف هستند؟ این یک دروغ بزرگ است.

وی ادامه داد: برای پیشرفت و احیای اقتصاد باید جوانان، دانشگاه ها، کارآفرینان و ... را وارد کار کنیم. اقتصاد حل بیکاری، درآمد و اشتغال نیست، بلکه یک انقلاب است.

رضایی عنوان کرد: برای عبور از موانعی که بر سر راه انقلاب ایجاد شده است، باید از همه ظرفیت ها و امکاناتی که در کشور وجود دارد، استفاده کنیم، شایان ذکر است که ما در کشور همه منابع و ظرفیت ها را داریم که باید در کنار یکدیگر قرار گرفته تا مشکل اقتصاد کشور حل شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر توانمندسازی همه بخش های اقتصادی کشور، گفت: باید مساله تولید، اشتغال و اقتصاد به یک اقدام مقدس تبدیل شود؛ امروز باید با کارآفرینی خرد و کلان مثل آزاد سازی خرمشهر برخورد کرد.

وی عنوان کرد: اولین پل و بستر ایستادگی است و باید تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم این تحریم ها بهترین فرصت برای بیداری جوانان، نگاه به خود، اهمیت به کارآفرین و سرمایه گذاران و جدا شدن از گدا پروری‌هاست.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه «شک نداشته باشید که ایران دوباره تحریم خواهد شد»، بیان کرد: اما چرا آنها امیدوار به تحریم هستند؟ چون فکر می کنند ما مثل 5 سال قبل هستیم؛ اما نمی دانند که این دفعه ایرانیان یک انقلاب راه می اندازند و تهدیدات را به فرصت تبدیل می کنند، به طوریکه آنها را پای میز مذاکرات خواهند کشید و به ایران التماس خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که «برخی از کارخانجات و محصولات ما بهره وری لازم را ندارند» اظهار کرد: باید دانشگاهیان ما حلقه مفقوده تکمیل زنجیره ارزش کارخانجات و محصولات کشاورزی را پیدا و این زنجیره ها را کامل کنند و زمانی که این زنجیره کامل شود چرا اقتصاد ما پیشرفت نکند؟

رضایی تصریح کرد: بسیاری از محصولات با کیفیت ما برندسازی نشده است که باید برندسازی شوند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری-تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ انتشار 11 خرداد 1396، کد مطلب:672014 : www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۲
0
0
بعضی از آقایون گفتند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین