پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۵۰۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: افراد بعد از زمان افطار در جگرکی‌ها هستیم و تمایل زیادی به مصرف جگر تازه دارند که این موضوع بسیار نگران‌کننده است.

شعار سال: حسین رضوانی درباره وضعیت بیماری تب کریمه کنگو از شهرستان ساری، اظهار کرد: تاکنون موردی از ابتلا به بیماری تب کریمه کنگو در مازندران گزارش نشده است.

وی درباره احتمال ابتلای دامدار اهل کلاردشت به تب خونریزی‎دهنده کریمه کنگو، اضافه کرد: هنوز نتیجه آزمایش ازطریق دانشگاه علوم پزشکی مازندران اعلام نشد و به‌صورت رسمی تأیید نشده که فرد مبتلا شده است.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به انجام سم‌پاشی در استان، افزود: سال گذشته 100 درصد سم‌پاشی امسال نیز انجام صورت گرفته و مجدد در حال انجام است.

این مسؤول با تأکید بر رعایت بهداشت فردی و قرنطینه‌ای، خاطرنشان کرد: مهم‌ترینموضوع این است افراد در صورت مشاهده علائم سریعاً برای درمان اقدام کنند.

رضوانی با بیان اینکه باید از کشتار غیرمجاز دام به‌طور جدی پرهیز شود، تصریح کرد: گوشت قرمز بعد از 24 ساعت در سردخانه مورد مصرف قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه افراد در صورت مشاهده کنه بر روی بدن دام از دست زدن به آن خودداری کنند، بیان کرد: با توجه به تعطیلات مسافران بسیاری روی چمن و سبزه ساعاتی را در دامان طبیعت سپری می‌کنند که احتمال گزش کنه وجود دارد در صورت مشاهده از دست زدن و له کردن آن با دست پرهیز کنند.

مدیرکل دامپزشکی مازندران اظهار کرد: با توجه به ماه مبارک رمضان شاهد حضور افراد بسیاری بعد از زمان افطار در جگرکی‌ها هستیم و تمایل زیادی به مصرف جگر تازه دارند که این موضوع بسیار نگران‌کننده است؛ لازم است جگر بعد از مدت 48 ساعت درفریزمصرف شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 13 خرداد 1396، کد مطلب: 13960313000575: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۵
0
0
در شرایط حاضر، به راحتی می تواند حامل ویروس تب کریمه باشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین