پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۱۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
رییس ستاد مرکزی اجرایی انتخابات نظام پزشکی گفت: از اول اردیبهشت ماه سال جاری با تشکیل هیئت مرکزی نظارت و ستاد اجرایی مرکزی، فرایند انتخابات آغاز شد و ۵۵۴۲ نفر برای هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی ثبت نام کردند.

شعار سالدکتر محمد آقاجانی افزود: از اول اردیبهشت ماه سال جاری با تشکیل هیئت مرکزی نظارت و ستاد اجرایی مرکزی، فرایند انتخابات آغاز شد. با تعیین اعضای شورای نظارت هر شهرستان،هیئت اجرایی انتخابات تشکیل و به منظور جلب مشارکت حداکثری جامعه پزشکی و با استناد به ماده ۸ و ۹ آیین نامه اجرایی انتخابات نظام پزشکی، روند اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام متقاضیان به روسای تمامی دانشگاهها ابلاغ شد.

وی در ادامه گفت: از ۱۴ تا۲۰ خردادماه ثبت نام از متقاضیان این دوره به عمل آمد که با مشارکت گسترده جامعه پزشکی ۵۵۴۲ نفر با مراجعه به هیئت اجرایی شهرستان ثبت‌نام کردند که نسبت به دوره قبل ۱۲ درصد رشد مشارکت در ثبت‌نام داشتیم. در این دوره ۳۳۶۵ پزشک، ۵۱۷ دندانپزشک، ۴۶۶ دکتری داروساز، ۲۵۴ دکتری آزمایشگاهی ، ۴۷۳ لیسانس دارای پروانه و ۴۶۷ ماما ثبت نام کرده‌اند.

معاون درمان وزارت بهداشت در پایان اظهارکرد: بررسی صلاحیت متقاضیان به مدت ۱۰ روز توسط هیئت نظارت شهرستان انجام خواهد شد و نتایج اولیه بررسی‌ها از ۳۱ خرداد تا ۱ تیر اعلام می‌شود. کاندیداهای رد صلاحیت شده فرصت دارند به مدت دو روز در ۲ و۳ تیرماه اعتراضات خود را به هیئت نظارت شهرستان اعلام کنند.لیست نهایی کاندیداها پس از بررسی صلاحیت توسط هیئت نظارت در تاریخ ۱۸ تیرماه اعلام می‌شود و در ۳۰ تیرماه امسال انتخابات این دوره سازمان نظام پزشکی در ۲۰۷ حوزه انتخابیه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 22خرداد 96، کدمطلب:96032212289، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۳
0
0
ای از بعضی افراد شهرت طلب و منفعت طلبی که برای این جور جاها ثبت نام می کنند تا فقط و فقط خودشون رو بالا بکشند، بدم میاد. البته توهین به جمع دوستان فرهیخته نظام نباشد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین