پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان از برخورد با واحدهای غذاخوری متخلف در ماه رمضان خبر داد و گفت: با هنجارشکنانی که عمدا اقدام به روزه‌خواری کنند نیز برخورد می‌شود.

شعار سال: غلامرضا امیدی اظهار کرد: فضای معنوی و حفظ حرمت این ماه گرانقدر، مستلزم همکاری و اهتمام بیش از پیش همه شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه انتظار بر این است که برای تقویت مراتب خویشتنداری، تحکیم پیوندهای ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی، هنجارهای دینی در محیط‌های عمومی با دقت بیشتری رعایت شود، افزود: از همین رو با افرادی که احتمالا به نحو مشهودی هنجارشکنی کنند، برخورد قانونی می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان برخی از غذا خوری‌هایی که در مسیر هستند برای رفاه حال مسافران اقدام به ارائه خدمات می‌کنند، گفت: این امر در همه استان‌ها انجام شده و برخی از رستوران‌ها که در مسیر هستند یک پلاکارد نصب می‌کنند که در طول ماه رمضان آماده ارائه خدمات به مسافران هستند.

امیدی با اشاره به اینکه تعداد این واحدها محدود است و فقط برای خدمت‌رسانی به مسافران است، اضافه کرد: این واحدها مجوز ارائه خدمات به مسافران را دارند و در صورتی که در این باره اطلاع‌رسانی نکنند، تخلف کرده‌اند.

وی افزود: در صورتی که چنین تخلفی از سوی واحدها مشاهده شود، برای بار نخست تذکر داده می‌شود و با این وجود اگر اقدام به اصلاح نشود واحد متخلف پلمب می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان زنجان همچنین از برخورد با هنجارشکنان در زمینه روزه‌خواری علنی نیز خبر داد و اضافه کرد: خودمان باید مقید به این موضوع باشیم، اما با این وجود برخی از افراد متاسفانه مخالفت علنی با خود دارند و این کار زشت را مرتکب می‌شوند.

امیدی ادامه داد: قطعا اگر موردی درباره هنجارشکنی در روزه‌خواری باشد، پلیس در ابتدا تذکرات لازم را داده و اگر ضابط قضایی ببیند که شخصی عامدا این کار را انجام می‌دهد، وی را به مراجع قضایی معرفی می‌کند

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 23 خرداد 1396، کد مطلب: ۱۳۹۶۰۳۲۳۰۰۰۰۲۷:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین