پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۶۷۴۵
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۸
هم‌زمان با شب بیست و‌یکمین شب ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت علی (ع) مردم اندیمشک آیین ویژه شب‌ قدر را در سرزمین حماسه‌ساز شش مهر و چهارم آذر، برگزار کردند.

شعار سال: هم‌زمان با شب بیست و‌یکمین شب ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت علی(ع) مردم اندیمشک آیین ویژه شب‌ قدر را در سرزمین حماسه‌ساز شش مهر و چهارم آذر، برگزار و مردم این دیار در غم مولای اول شیعیان، چشمان خود را با نور ایمان، بارانی کردند.

مردم سنگربان مقاوم کرخه و دز و شهر سرداران شهید مدافع حرم با حضوری پرشور در مساجد و هیئت‌های مذهبی با تلاوت ادعیه‌های وارده و برگزاری آیین‌های جمع‌خوانی قرآن و مراسم‌های مختلف عزداری بر استمرار مسیر اهل بیت(ع) در عرصه فرهنگی و معنوی و اعتقادی خود، تاکید کردند.

شب های قدر اندیمشک

خانه‌های‌آسمانی این شهر ولایت‌مدار در محله‌‌ها و کوچه‌ها، پذیرای زنان و مردانی بود که با توسل به اهل‌بیت‌(ع)، در شب نزول قرآن و ماه مهربانی به میهمانی خدا رفتند.

مردم شهر یک‌هزار شهید اندیمشک با حضوری پرشور در بیت الزهرای(س) اندیمشک و برگزاری آیین‌های ویژه عزاداری، عطر شهدای هشت سال دفاع مقدس را در شهر مقاومت و افتخار طنین انداز کردند و با نجواهای یا زهرا(س) و یا حسین(ع) خود، حماسه دیگری را در تقویم پر افتخار ایران اسلامی، به ثبت رساندند.

شب زنده داری شب قدر در اندیمشک

برگزاری آیین ویژه تلاوت قرآن، زیارت عاشورا و ادعیه‌های وارد شده، برپایی ایستگاه صلواتی، سینه زنی و نوحه‌خوانی از جمله برنامه‌های بود که با حضور رزمندگان مدافع حرم و شهروندان شهر بیداری و لاله‌های سرخ در حسنیه بیت الزهرای(س) شهرستان اندیمشک با حضور پرشور مردم الوار‌گرمسیری، حسینیه، بیدروبه، دوکوههعاشورا، چم گلک، آزادی و بخش‌مرکزی برگزار شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 26 خرداد 1396، کد مطلب: 1437715:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین