پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 10
کد خبر: ۶۷۰۸۸
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
رسانه‌ها برای محاسبه و دریافت یارانه بیمه فصل زمستان ۹۵ و بهار ۹۶ نسبت به بارگذاری فیش های پرداختی به تامین اجتماعی در ماه های اسفند ۹۵ و فروردین ۹۶ اقدام نمایند.

شعار سال: اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی از صاحبان امتیاز و مدیران مسئول رسانه‌های مکتوب و الکترونیک خواست برای دریافت یارانه بیمه فصل زمستان ۹۵ و بهار ۹۶فهرست بیمه شدگان و فیش پرداختی اسفند ۹۵ و فروردین ۹۶ رسانه خود به حساب تامین اجتماعی را تا پایان خرداد در سامانه جامع رسانه های کشور بارگذاری کنند.

بر این اساس، مدیران رسانه ها می توانند با ورود به سامانه جامع رسانه های کشور(e-rasaneh.ir) و با مراجعه به بخش مجوزها، و انتخاب گزینه «فهرست بیمه» ضمن بارگذاری نسخه پی دی اف «تصویر فهرست بیمه شدگان و فیش پرداختی» و تکمیل جداول مربوط به بیمه شدگان، نسبت به دریافت یارانه بیمه پاییز اقدام نمایند.

یادآور می شود طبق اعلام قبلی، از ابتدای سال ۹۵ رسانه های فاقد لیست بیمه (روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و دوهفته نامه‌های سراسری و روزنامه‌ها و هفته‌نامه‌های محلی)، از هرگونه حمایت و استفاده از طرح های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محروم خواهند شد.

بسته حمایتی یارانه بیمه رسانه‌ها و حداقل نفرات بیمه‌شده به این شرح محاسبه و پرداخت می‌‌شود

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری کاسیت خبر، تاریخ انتشار 22 خرداد 96، کد مطلب: 14820:www.lorestanvarzeshi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین