پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۳۷
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
مدیر کل انتخابات استانداری زنجان گفت: طی چهار روز ثبت نام تاکنون ۶۳ نفر در استان زنجان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.

شعار سال : بهروز مهدوی : ثبت‌نام از داوطلبان مجلس شورای اسلامی از ۲۸ آذرماه شروع‌شده و تا هفتم دی‌ماه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: در چهارمین روز از ثبت‌نام برای انتخابات مجلس شورای اسلامی ۱۰ نفر از استان زنجان ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۹ نفر آقا و یک نفر خانم هستند.

مهدوی افزود: از تعداد ۶۳ نفری که تا به امروز برای مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده‌اند ۵۴ نفر را آقایان و ۹ نفر را بانوان تشکیل می‌دهند که حضور بانوان بسیار چشمگیر و گسترده بوده است و نشان می‌دهد حضور بانوان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی پررنگ می‌شود.

مدیرکل انتخابات استانداری زنجان گفت: در استان زنجان چهار حوزه انتخابیه اصلی و ۱۳ حوزه فرعی داریم و داوطلبان می‌توانند به چهار حوزه انتخابیه زنجان و طارم، ماه‌نشان و ایجرود، ابهر و خرمدره و همچنین خدابنده مراجعه کرده و مدارک خود را ارائه کنند.

*دواطلبان ثبت نام کننده در خبرگان رهبری در استان زنجان به هفت نفر رسید

مهدوی در ادامه از ثبت‌نام هفت نفر برای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان زنجان خبر داد و تأکید کرد: امروز یک نفر در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان زنجان ثبت نام کرد.

وی فراوانی سنی داواطلبان ثبت نام کننده در انتخابات مجلس خبرگان رهبری را ۵۱ تا ۷۰ سال اعلام کرد و گفت: یک نفر دواطلب شرکت در انتخابات خبرگان رهبری دارای سن کمتر از ۳۰ سال است.

مدیرکل انتخابات استانداری زنجان با بیان اینکه فردا(چهارشنبه) آخرین روز انتخابات مجلس خبرگان رهبری است از کسانی که قصد ثبت نام در این انتخابات را دارند خواست در نخستین ساعات اداری اقدام به ثبت نام کنند.

مهدوی افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همزمان هفتم اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.

وی گفت: استان زنجان در مجلس خبرگان یک نماینده و در مجلس شورای اسلامی نیز پنج نماینده خواهد داشت.

مدیرکل انتخابات استانداری زنجان از دواطلبان ثبت‌نام برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی خواست ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

مهدوی افزود: در روز هفتم اسفندماه درمجموع ۱۵ هزار نفر در استان زنجان در برگزاری انتخابات نظارت خواهند داشت.

از حوزه انتخابیه زنجان و طارم دو نفر، یک نفر از حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه، یک نفر از حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود و یک نفر از شهرستان خدابنده به مجلس شورای اسلامی راه می یابند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ نشرخبر : 1 دی 1394 کد مطلب : 3007104 www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین