پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۵۷۱
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱
استاندار گیلان با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری استان گیلان در چند سال گذشته در کشور بی‌نظیر بوده است گفت: این نرخ بیکاری باید تک رقمی شود.

شعار سال: محمدعلی نجفی ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتیدر استانداری گیلاناظهار داشت: در سالروز زلزله رودبار قرار داریم و بعد از این زلزله اتفافات جدیدی رخ داد و در مجموع تلاش کشور و استان در بازسازی زلزله موفق‌آمیز بوده است.

وی با اشاره به سفر وزرای اطلاعات و دادگستری به استان گیلان به‌علت شهادت شهید عشوری بیان داشت: شهید عشوری با اینکه نفر اول مبارزه نبود ولی در صف اول مبارزه با تکفیری‌ها قرار گرفت و به مقام شهادت نائل آمد.

استاندار گیلان با اشاره به اقدامات خوب سپاه در ساخت موشک اظهار داشت: در ساخت موشک و دقت نشانه گیری اقدام بزرگی کردیم و به دنیا نشان دادیم هر کشوری علیه ما شیطنت کند جوابش را می‌بیند.

نجفی روز قدس را هویت ملی و ارزش مسلمانان عنوان کرد و مشارکت حداکثری مردم و مدیران را در راهپیمایی روز قدس خواستار شد و بیان کرد: دفاع از مظلومیت در تاریخ اسلام و مذهب شیعه نهفته است.

وی استان گیلان را در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی یک استان پیشتاز عنوان کرد و اظهار داشت: باید در این زمینه با اقتدار جلو برویم، هرچند برخی‌ها ممکن است خوششان نیاید.

نماینده عالی دولت در استان گیلان کاهش نرخ بیکاری در گیلان را یکی از توفیقات استاندانست و یادآور شد: نرخ بیکاری گیلان از 15.6 به 11.3 رسید و در هیچ استانی از کشور به این میزان نرخ بیکاری کاهش نیافته است.

نجفی کاهش نرخ بیکاری در گیلان را گامی بی‌نظیر عنوان و تاکید کرد: باید نرخ بیکاری استان گیلان را به تک رقمی برسانیم و با اشتغال بیشتر و کاهش نرخ بیکاری، گیلانی برتر را دربرنامه‌ها داشته باشیم.

وی از عملکرد بانک کشاورزی استان گیلان قدردانی کرد و بیان داشت: گیلان ظرفیت خوبی در تولید چای, برنج وزیتون دارد و این ظرفیت‌ها می‌تواند منجر به ایجاد اشتغال پایدار شود و همچنین در اقتصاد دریامحور نیز باید فعال باشیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در زمینه آسفالت راه‌های شهری و روستایی در استان گیلان انجام شده است خاطرنشان کرد: همه موارد تنها به وجود بودجه مربوط نیست بلکه از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده کردیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 31 خرداد 96، کد مطلب: 1442682:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین