پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۵۸۸
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از رشد پیک بار برق در استان در خردادماه امسال ابراز نگرانی کرد.

شعار سال: "داود راهزادی" در جلسه کمیته کاهش پیک تابستان 96 در یاسوج گفت: درصد رشد پیک بار در کهگیلویه و بویراحمد در خردادماه امسال 14 درصد و این درصد در کشور 11.85 درصد است.

وی با تشریح شرایط نگران‌کننده رشد پیک‌بار در فصل گرم امسال، اظهار داشت: بیشترین میزان پیک‌بار خردادماه کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون به شهرستان کهگیلویه با 23 درصد تعلق دارد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد افزود: میزان درصد رشد پیک بار برق در خردادماه جاری در شهرستان های بهمئی و بویراحمد و دنا به ترتیب 16.4 و 15 درصد است.

راهزادی از درصد رشد 14 درصدی پیک بار برق در شهرستان چرام در خردادماه خبرداد و یادآور شد: درصد رشد پیک بار برق در شهرستان باشت نیز 13 درصد است.

وی کمترین رشد پیک بار برق در یک ماهه گذشته در کهگیلویه و بویراحمد را مربوط به شهرستان گچساران با 7.7 درصد ذکر کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از فعالیت های صورت پرسنل این شرکت برای خدمات رسانی به مشترکین در این استان، خاطرنشان کرد: به عقیده ما تلاش های همکاران یک عبادت است.

راهزادی گفت: افزایش بین نُه تا 11 هزار مشترک برق در سال وجود برق‌های غیرمجاز و افزایش گرما و گردغبار از مهمترین دلایل افزایش پیک بار برق در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی افزود: در سال‌جاری بطور میانگین‌ تاکنون 50 مگاوات برق درکهگیلویه و بویراحمد نسبت به سال گذشته مصرف بیشتر داشته که باید مدیریت شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار 31 خرداد 1396، کد مطلب:503154 : www.ilna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین