پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۷۹۰
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: نباید اجازه دهیم از فضای مراسمات دینی و فرهنگی، استفاده های انتخاباتی و تبلیغاتی صورت گیرد.

شعارسال : علیرضا رادفر ظهر سه شنبه در هفتمین جلسه کارگروه تخصصی فرهنگی و اجتماعی استان با بیان اینکه استفاده از آیین های دینی با هدف تبلیغات انتخاباتی حرکت شایسته ای نیست افزود: با توجه به در پیش بودن ایام مبارک میلاد نبی مکرم اسلام(ص)، هفته وحدت و همچنین تقارن این ایام با میلاد حضرت عیسی مسیح(ع)، اجازه ندهیم که از فضای این مناسبت ها، استفاده های انتخاباتی صورت گیرد.

وی با اشاره به تنوع اقلیت های مذهبی در استان اظهارداشت: در استانی که از تنوع و تکثر دینی، مذهبی، قومی و فرهنگی برخوردار است، برنامه های ویژه ای با مشارکت دستگاههای اجرایی و سازمان های مردم نهاد برگزار می شود اما آنچه که حائز اهمیت است این است که توجه داشته باشیم از این فضا استفاده تبلیغاتی نشود.

رادفر همچنین بر ضرورت تلاش در جهت معرفی چهره رحمانی دین مبین اسلام تاکید و خاطرنشان کرد: از آنجا که امروز در منطقه شاهد این هستیم که گروههای تروریستی تکفیری تحت هدایت جبهه استکبار، چهره ای خشن و جعلی از اسلام را ترویج و تبلیغ می کنند، لازم است که در اجرای برنامه های ویژه میلاد رسول اکرم(ص) و هفته وحدت در استان، خنثی سازی این تبلیغات مسموم و معرفی چهره رحمانی اسلام ناب محمدی(ص) نیز مورد توجه مدیران و مسئولان و دستگاههای استانی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی همچنین آماده سازی فضای ادارات برای برگزاری برنامه های هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص) و برگزاری برنامه های مرتبط با هفته وحدت در دانشگاهها و در میان جوامع دانشجویی استان را مورد تاکید قرار داد.

رادفر از مهمترین کارکرد های کارگروه فرهنگی و اجتماعی استان، مطرح کردن را موضوع اقتصاد مقاومتی به عنوان یک موضوع اجتماعی و فرهنگی در جامعه نام برد که این امر می تواند همراهی و مشارکت مردم را در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی افزایش و موجب تسریع در اجرایی شدن این استراتژی شود.

رادفر همچنین تاکید کرد: اقتصاد مقاومتی گاها طوری تلقی می شود که گویا فقط بخاطر تحریم ها مطرح شده و برای دوران بعد از تحریم، کاربردی نخواهد داشت در حالیکه به هیچ وجه این چنین نیست و باید اذعان کرد که الگوی اقتصاد مقاومتی مورد اشاره مقام معظم رهبری، یک استراتژی و راهبرد اساسی و همیشگی برای پیشبرد برنامه های اقتصادی و توسعه در کشور است که باید مورد توجه ویژه مدیران و مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هم در این جلسه، ضمن گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام(ص) و همچنین میلاد حضرت مسیح (ع) گفت: دستگاههای اجرایی و فرهنگی و فرمانداری های استان، برنامه های خوبی را برای اجرا در هفته وحدت پیشنهاد داده اند و بدون تردید اجرای این برنامه ها در آذربایجان غربی که استانی دارای تنوع و تکثر اقوام و ادیان است، می تواند این استان را بعنوان الگوی وحدت و همدلی میان اقوام و ادیان در دنیا مطرح کند.

در این جلسه، دستگاههای اجرایی و فرهنگی استان نیز طرح ها و برنامه های پیشنهادی خود را برای اجرا در هفته وحدت مطرح کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار سه شنبه 01 دی 1394 ، کد مطلب : 3006972 : www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین