پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۸۴۸۰
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹
استاندار البرز گفت: توزیع جمعیت در البرز به دلیل مهاجر پذیری بالا و همجواری با تهران بیش از دوبرابر میانگین کشور است و امکان جلوگیری از آن وجود ندارد.

شعار سالسید حمید طهایی اظهار کرد: توزیع جمعیت یکی از مهمترین موضوعات در سند آمایش سرزمینی است.

وی ادامه داد: وضعیت توزیع جمعیت بر تعادل بخشی جمعیت موثر در مناطق مختلف تاثیر به سزایی دارد. متاسفانه توزیع جمعیت در البرز به دلیل مهاجر پذیری بالا و همجواری با تهران بیش از دو برابر میانگین کشوری است.

استاندار البرز با اشاره به اهمیت توزیع متناسب جمعیت در استان بیان کرد: افق جمعیتی استان تا سال ۱۴۰۴ باید ترسیم شود و پیش بینی های لازم در خصوص ابعاد مختلف آن صورت گیرد.

این مسئول با اشاره وظایف دستگاه ها در این حوزه اظهار کرد: هر دستگاه به فراخور امکانات و ماهیت خدماتی که دارد باید نقش خود را در زمینه تعادل بخشی جمعیت ایفا کنند.

استاندار البرز در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه امکان جلوگیری از مهاجرت بی رویه به استان وجود ندارد ادامه داد: باید شرایط اشتغال و ارایه خدمات مناسب به مهاجران و ساکنان بومی استان فراهم شود چون این کار باعث رضایت مردم از نظام می‌شود.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 7 تیر 1396، کد مطلب: 96040702620:www. irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین