پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۲۰۸
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
معاون عملیات ناجا گفت: اگر امروز در اوج اقتدار هستیم و در حوزه‌های دفاعی صلابت و اقتدار داریم به برکت تلاش و مجاهدت‌هایی بوده که در دوران دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم از خود نشان دادند.

شعار سال: سردار سیدحسن بتولی عصر امروز در دیدار با خانواده شهیدعبادی در رشتبا بیان اینکه اگر جوانمردی و پایداری شهدای گرانقدر نبودآرامش و آسایش امروز وجود نداشت اظهار داشت: شهدا در اوج قله‌های افتخار هستند.

معاون عملیات نیروی انتظامی گفت: اگر امروز در اوج اقتدار هستیم و در حوزه‌های دفاعی صلابت و اقتدار داریم به برکت تلاش و مجاهدت‌هایی بوده که در دوران دفاع مقدس جوانان این مرز و بوم از خود نشان دادند.

وی با تاکید بر اینکه شهدا به‌جای شعار دادن به وادی عمل وارد شدند و برای حفظ اسلام مردانه جنگیدند، خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، برگ زرینی برای تاریخ ایران زمین است.

سردار بتولی با اشاره به ایستادگی جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های استکباری بیان داشت: شهدا راه عزتمندی را به ما آموختند و این راه در جمهوری اسلامی ادامه دارد.

سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان گیلان نیز در این دیدار با بیان اینکهخانواده شهدا باید به مقامی که نزد خداوند دارند افتخار کنند افزود:شهادت، اوج تکامل یک انسان استو انسان‌های طالب آزادگی و سعادت باید از شهدا الهام بگیرند.

سردار بتولی را در این دیدار، فرمانده انتظامی استان گیلان و جانشین مرکز عملیات بازرسی کل ناجا همراهی کردند.

شهید حسین عبادی سال 84 حین خدمت سربازی در پایگاه عملیاتی نقده، با گلوله منافقین به‌مقام رفیع شهادت نائل آمد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 18 تیر 96 ، کد مطلب: 1460118:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین