پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۵۰۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
کنگره بزرگداشت شهدای منطقه ۱۰ اصفهان با حضور خانواده شهدا و مسئولان شهر و استان اصفهان در سالن ورزشی گل نرگس این شهر برگزار شد.

شعار سال: مدیر منطقه 10 استان اصفهان شامگاه پنجشنبه در کنگره بزرگداشت شهدای منطقه 10 اصفهان پیرامون برگزاری این کنگره اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری زنده‌ نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا از شهادت کمتر نیست، خدا را شاکریم که توانستیم در این زمینه نقشی داشته باشیم و از شهدا می‌خواهیم که ما را دز این زمینه یاری کنند.

عبدالرسول امامی با اشاره به فرآیند تهیه شناسنامه‌ها گفت: کار تولید شناسنامه شهدا از شهریور ماه سال 95 آغاز شده و مراحلی همچون جمع‌آوری اطلاعات، زندگینامه، وصیت‌نامه، خاطرات اطرافیان 400 شهید منطقه به همراه عکس، فیلم و غیره را شامل می‌شود.

وی افزود: واگذاری اطلاعات جمع‌آوری شده به تیم مینی‌مال نویس برای تهیه داستان کوتاه با استفاده از اطلاعات جمع‌آوری شده، ویراستاری، طراحی، اخذ مجوز ارشاد، فیپا از کتابخانه ملی و چاپ کتاب نیز در مراحل بعدی قرار دارد.

مدیر منطقه 10 اصفهان پیرامون زمان برگزاری دوره‌های بعدی کنگره افزود: با توجه به شرایط و ویژگی‌های موجود، این کنگره در سال‌های متناوب و یا چند سال یکبار برگزار خواهد شد.

در این کنگره، آیین رونمایی از شناسنامه‌ شهدای منطقه 10 اصفهان با حضور شهردار اصفهان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان، معاون حمل و نقل ترافیک اصفهان، نماینده مردم اصفهان در مجلس، مدیر منطقه 10 اصفهان و خانواده شهدا برگزار شد.

کنگره بزرگداشت شهدای منطقه 10 اصفهان و آیین رونمایی از شناسنامه شهدا با همکاری حوزه‌های مقاومت بسیج 11 امام حسن عسگری (ع)، 19 سلمان فارسی (ره) و 21 عمار یاسر (ره) ناحیه امام صادق (ع) اصفهان همراه با مداحی و نوحه خوانی و مشارکت مردم و خانواده شهدا برگزار شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 20 مرداد 96، کدمطلب: 1488392:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین