پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۲۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از تلاش برای واردات سیگار مالبرو از شرکت صهیونیستی و زمین زدن دخانیات کشور با دستور نعمت زاده خبر داد و گفت: شرکت فیلیپ موریس یک شرکت صهیونیستی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت با پاراف یک نامه دستور واردات سیگار از این شرکت را صادر کرده است.
شعارسال: عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس از تلاش برای واردات سیگار مالبرو از شرکت صهیونیستی و زمین زدن دخانیات کشور با دستور نعمت زاده خبر داد و گفت: شرکت فیلیپ موریس یک شرکت صهیونیستی است که وزیر صنعت، معدن و تجارت با پاراف یک نامه دستور واردات سیگار از این شرکت را صادر کرده است.

محمدعلی پورمختار نماینده بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به نامه علی اصغر رمزی رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور به محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت در 27 اردیبهشت امسال، گفت: این نامه در خصوص واردات سیگار مالبرو از شرکت فیلیپ موریس است که وزیر صنعت، معدن و تجارت آنرا پاراف و دستور واردات داده است.

وی با بیان اینکه پاراف نعمت زاده در واقع تلاش دوباره وزير واردات چي براي باز كردن پاي صهيونيست ها در ایران در دقيقه٩٠پايان وزارتش است، افزود: موضوع سیگار مالبرو و شرکت مذکور از یک و دو سال پیش شروع شد. شرکت فیلیپ موریس یک شرکت صهیونیستی است که در همان زمان مسئولین امر بر این موضوع تاکید داشته و اعلام شد که واردات سیگار از این شرکت ممنوع است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با بیان اینکه نعمت زاده به همكاري باصهيونيست ها اصرار دارد، گفت: آقای جهانگيري معاون اول رئیس جمهور جلو اين مفسداقتصادي را بگیرد.

پورمختار گفت: در سال های پیش برخی در تلاش بودند تا واردات از این شرکت انجام شود اما عملا نشد ولی در حال حاضر نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت در آخرین لحظات عمر وزارتش در حال این کار است.

وی با بیان اینکه نامه مذکور و دستور وزیر چند پهلو است، تصریح کرد: در این نامه اشاره شده که شرکت فیلیپ موریس هیچ تعهد و تضمینی نداده تا در ایران تولید سیگار انجام شود، ولی وزیر در این نامه پاراف می کند که از طریق شرکت پیشگامان پخش آرمان گستر واردات انجام شود.

چهره شاخص اصولگرایان در مجلس با اشاره به اینکه این واردات یعنی میلیارد ها تومان سود، تصریح کرد: این یک سوء استفاده است که وزیر دوبار شروع کرده تا این واردات انجام شود.

پورمختار با بیان اینکه وزیر صنعت، معدن و تجارت یک رانت بزرگ به شرکت پیشگامان پخش آرمان گستر داده، افزود: حتی در این نامه قید شده که شرکت های دیگر هم هستند که آمادگی دارند تا در زمینه تولید و واردات نقش داشته باشند، اما رانت به این شرکت داده می شود.

وی با بیان اینکه معلوم نیست شرکت پیشگامان پخش آرمان گستر، نمایندگی شرکت فیلیپ موریس را داراست یا خیر، گفت: برخی در تلاش هستند تا با واردات سیگار، دخانیات کشور را به زمین بزنند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی بولتن، تاریخ انتشار: 20 تیر 1396، کدخبر: ۵۰۰۷۴۹، www.bultannews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین