پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۷۰۱
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۰
رئیس سازمان نظام پزشکی شهرستان کرج گفت: در راستای افزایش خدمت رسانی به مردم بیش از شش هزار پروانه پزشکی از سوی سازمان نظام پزشکی صادر شده است.

شعار سال: محمدحسن شاپوری در نشست با اصحاب رسانه که در سالن جلسات ساختمان نظام پزشکی البرز برگزار شد، گفت: سازمان نظام پزشکی طی این دوره چهارساله سعی بر این داشته است که وظایف خود را به نحو احسن به انجام برساند.

این مسئول با بیان اینکه سازمان نظام پزشکی مسئول اجرایی کردن طرح تحول سلامت پزشکی نبوده ، بیان داشت: این طرح بر اساس سیاست‌های مقام معظم رهبری انجام شده، که نحوه تأمین منابع و چگونگی اجرایی شدن این طرح تأثیرات مثبتی در جامعه پزشکی به دنبال خواهد داشت.

شاپوری با بیان اینکه این طرح در سطح استان البرز به درستی انجام شده است،گفت: طرح تحول سلامت در استان باعث به وجود آمدن دگرگونی در سیستم ساختارهای پزشکی دولت شد و سهولت در ارائه خدمت به مردم را به همراه داشت.

وی به انتخابات سازمان نظام پزشکی اشاره کرد و گفت: این سازمان در قالب ngo فعالیت می‌کند و مدافع حقوق خدمت‌گیران سلامت و دفاع از خدمت‌گزاران است.

رئیس سازمان نظام پزشکی در ارتباط با صدور مجوز و پروانه پزشکی در استان البرز خاطر نشان کرد: در سطح استان البرز بیش از شش هزار پروانه پزشکی صادر شده است.

شاپوری ضمن تأکید بر لزوم حذف تبلیغ از سیستم پزشکی و بهداشت سلامت، بیان داشت: سازمان نظام پزشکی وظیفه دارد در ارتباط با شکایات و اعتراضات مردمی برخورد کند و نظارت کافی داشته باشد که طی چهار سال گذشته این امر به نحو مطلوب و چشم‌گیر به انجام رسیده است.

وی با بیان اینکه در نخستین سال شروع فعالیت ، نظام پزشکی اندوخته‌های مالی ضعیف داشته است، اظهار داشت: پس از پایان این دوره صندوق سازمان نظام وظیفه دارای دو میلیار تومان اعتبار است.

رئیس سازمان نظام پزشکی به روند تغییرات اداری در این سازمان اشاره کرد و افزود: در این دوره از ریاست سازمان موفق شدیم، برای نخستین بار در استان البرز شاهد برگزاری و استقرار دادگاه حل اختلاف پزشکان در سازمان نظام پزشکی باشیم.

وی با بیان اینکه نظارت بر تعرفه‌ها بر عهده سازمان نظام پزشکی نبوده ، تصریح کرد: طی چند سال گذشته تغییر تعرفه پزشکی نداشته‌ایم.

این مسئول در پایان به استقلال شهرستان فردیس اشاره کرد و افزود: طبق قانون شهرستان فردیس می‌تواند سازمان نظام پزشکی مستقل تشکیل دهد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان البرز، تاریخ انتشار 22 تیر 96 ، کد مطلب: 13960422000436:www.alborz.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین