پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۰۷۸۸
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی گفت: از بین 111 اثر ارسال شده به دبیرخانه جشنواره طراحی بنای یادمان پرفسور حسابی، سه اثر توسط هیأت داوران انتخاب و حائز دریافت جوایز نقدی شدند.

شعار سال: سید محمد حسینی اظهار کرد: با توجه به جایگاه فاخر پرفسور حسابی و همین‌طور نیاز به برجسته‌سازی مقام نام‌آوران استان، اداره کل مسابقه‌ای را تحت عنوان طراحی بنای یادبود این دانشمند معاصر برگزار کرد که با توجه به نام این شخصیت عالی‌قدر و همین‌طور جوایز درخور توجه، استقبال بسیار خوبی از این مسابقه به عمل آمد.

سید محمد حسینی افزود: سه طرح به‌عنوان طرح‌های برگزیده انتخاب شده که به ترتیب پیمان اسحاقی از تبریز، امیرحسین رستمی زاده از تهران و صادق میرپادیاب از تهران اول تا سوم شدند.
وی افزود: از شاخصه‌های اصلی که در انتخاب این طرح از سوی هیأت داوران تأکید شده، خلاقیت و نوآوری در طراحی با توجه به ویژگی‌های خاص پروژه و شخصیت علمی و فرهنگی پرفسور حسابی، مواجهه خلاقانه با ویژگی‌های خاص پروژه ازجمله: شرایط خاص سایت ازنظر ابعاد و اندازه‌ها و شیب و استفاده بهینه از ساختمان موجود بنیاد دکتر، توجه به محیط پیرامونی و شرایط اقلیمی و تاریخی شهرستان تفرش،‌ ارزش‌های زیست‌محیطی و تعهدات اجتماعی بوده است.

حسینی اظهار داشت: تعداد 111 طرح ارایه شده توسط داوطلبان را مورد مطالعه و بررسی قرار داد و هرکدام از داوران، تعداد 111 را مورد مطالعه و بررسی قرار داد و از بین طرح‌های ارائه‏ شده، موارد حذفی، قابل نگهداری برای مطالعه بیشتر و مورد قبول را انتخاب نمودند که در مرحله اول 96 طرح بنا بر نظر مشترک داوران از رقابت حذف و 15 طرح برای بررسی و همفکری دقیق تر به مرحله دوم راه یافت. هیأت داوران در این مرحله با در نظر گرفتن میزان انطباق فعال طرح‌ها با دیدگاه‌ها و معیارهای کلی کارفرما تعداد سه طرح را به‌عنوان طرح‌های اول تا سوم انتخاب نمود. ضمناً هیأت داوران هیچکدام از طرح‌ها را واجد شرایط جهت انعقاد قرارداد فاز یک و دو تشخیص ندادند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس استان مرکزی، تاریخ انتشار 22 تیر 96 ، کد مطلب: 13960422000317:www.markazi.farsnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین