پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۱۹۷۷
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
سخنگوی وزارت خارجه ایران با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی به بهانه ممانعت از ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی، از سازمان ملل خواست فوری و قاطعانه مقابل سرکوب‌گری‌های این رژیم بایستد.

شعار سال: «بهرام قاسمی» سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه کشورمان تداوم اقدامات تجاوزکارانه و سرکوب وحشیانه مردم مظلوم فلسطین در قدس اشغالی را که به بهانه ممانعت از ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجدالاقصی برای ادای فریضه نماز آغاز شده را به شدت محکوم و افکار عمومی، رسانه‌ها و همه آزاداندیشان و ملت‌ها و دولت‌های جهان را به حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با تجاوزات و اقدامات ضدانسانی صهیونیست‌های غاصب دعوت کرد.

قاسمی با ابدی خواندن تعلق قدس شریف و مسجدالاقصی به عنوان قبله اول مسلمین به همه مسلمان جهان و ملت فلسطین بعنوان صاحبان اصلی این سرزمین، افزود: استمرار سرکوب گسترده مردم فلسطین از سوی صهیونیست‌های غاصب و جنایات، تجاوزگری‌ها و نقض حقوق اولیه فلسطینیان، به خصوص تحدید آزادی‌های مذهبی و تضییع حقوق مسلمانان فلسطینی در دسترسی به اماکن مقدس در قدس شریف نشان می‌دهد که فلسطین مظلوم همچنان مسئله اول جهان اسلام است و رژیم صهیونیستی به عنوان مظهر، منبع و منشاء اصلی تروریسم دولتی و وحشت پراکنی در منطقه عمل می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتقاد از سکوت و بی عملی برخی کشورهای منطقه که داعیه اسلام مداری و محوریت جهان اسلام را دارند، اظهار داشت: از مجامع بین‌المللی به خصوص سازمان ملل متحد می‌خواهیم به فوریت به بررسی تحولات تاسف بار در سرزمین‌های اشغالی پرداخته و با قاطعیت در برابر سرکوبگری و سیاست‌های تبعیض نژادی و تبعیض مذهبی رژیم صهیونیستی بایستند. همچنین از مجامع بین‌المللی و نهادهای حقوق بشری از جمله شورای حقوق بشر سازمان ملل و سازمان علمی و فرهنگی و آموزشی ملل متحد (یونسکو) می‌خواهیم تا با عمل به وظایف خود به مقابله و محکومیت جدی و قاطع سیاست‌های ضدانسانی، ضد فرهنگی و مخالف قواعد و مقررات حقوق بشری رژیم صهیونیستی پایان دهند.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 1 مرداد 1396، کد مطلب: 13960501000898:www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین