پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه نمایشگاه‌ها به عنوان نقطه شروع صادرات و تجارت شناخته می‌شوند، امید است در دولت دوازدهم تدابیر بیشتری در رابطه با توسعه تجارت و صادرات صورت بگیرد.

شعار سال: رسول محققیان ظهر چهارشنبه در نشست خبری سومین نمایشگاه بین المللی صنعت سیمان اصفهان با اشاره به مکاتبه‌های مصوب شده از سوی سازمان توسعه تجارت اظهار داشت: در سال جاری برای هرغرفه دار و مشارکت کننده در نمایشگاه‌های خارجی تا سقف 20 میلیون تومان یارانه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان استثنایی بودن این کار افزود: در 10 سال گذشته این کار در کشور استثنایی به شمار می‌آید زیرا یارانه سال گذشته که مبلغ پنج میلیون تومان بوده، هشت تا 10 سال است که از قطع شدن آن می‌گذرد.

محققیان تصریح کرد: با کمک اتاق بازرگانی می‌توانیم هیت‌های خارجی را تحت عنوان خریدار به نمایشگاه بیاوریم و بدین وسیله باعث افزایش توان غرفه شویم و در نهایت زمینه ساز توسعه صادرات باشیم.

وی پیرامون مشکل تمام صنایع تصریح کرد: یکی از چالش های مهم واحدهای تولیدی ما در اقتصاد، اتکا و توکل بر بازارهای داخلی است و ممکن است در بازه‌ای از زمان بازارهای داخلی اشباع و دچار افت شود که این از مشکلات تمام صنایع ما به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان اصفهان افزود: امید است اتاق بازرگانی، تشکل‌ها و خانه صنعت، معدن و تجارت واحدهای جدیدی را به واحدهای تولید صنعت سیمان معرفی کند در غیر این صورت نمی‌توانیم به توسعه و اهداف 1404 برسیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نمایشگاه‌ها به عنوان نقطه شروع صادرات و تجارت شناخته می‌شوند، امید است در دولت دوازدهم تدابیر بیشتری در رابطه با توسعه تجارت و صادرات صورت بگیرد.

چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان (بازار، صادرات، تجهیزات و ماشین آلات، محیطزیست) در تاریخ هشت لغایت 11شهریورماه سال جاری از ساعت 16 الی 22 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 4 مرداد 1396، کد مطلب: 1474443:www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین