پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۲۶۵۴
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
نماینده ولی‌فقیه در البرز گفت: در ساخت مجموعه فرهنگی دفاع مقدس استان (باغ‌موزه) از معماری اسلامی استفاده شود.

شعار سال: آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم کلنگ زنی باغ موزه دفاع مقدس استان، با تأکید بر اهمیت و لزوم ادامه دادن راه شهدا، اظهار کرد: حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و هم‌چنین ادامه راه شهداست.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز بابیان اینکه ادامه دادن راه شهدا از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون شاهد اتفاقات مختلفی در کشور جمهوری اسلامی بوده‌ایم و این بر ادامه راه شهدا تأکید دارد.

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام در جهان مشهور است، بیان کرد: اسلام متعلق به محدوده‌ای خاص و یا گروهی خاص نیست بلکه متعلق به جهان اسلام است و اینکه مسلمانان جهان همیشه از یکدیگر دفاع می‌کنند نشان از اتحاد و هم‌بستگی مسلمانان است.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه بابیان اینکه دفاع مقدس تنها به دفاع از خاک محدود نمی‌شود، تأکید کرد: دفاع مقدس به معنای دفاع از اسلام، ارزش‌های الهی و حفظ فرهنگ جمهوری اسلامی است.

وی بابیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون دشمنان هجمه‌های بسیاری به کشور جمهوری اسلامی داشته‌اند، خاطرنشان کرد: حمله به کشور ایران برای گرفتن خاک یکی از هجمه‌های آن‌ها است که از چشمی پنهان نمانده است.

نماینده ولی‌فقیه در البرز مهم‌ترین هدف دشمنان را از بین بردن اتحاد و همبستگی میان ملت ایران و فرهنگ و ارزش‌های اسلامی اعلام کرد و افزود: دشمنان پس‌ازاینکه در جنگ سخت با ایران شکست خوردند به فکر جنگ نرم و هجمه‌های فرهنگی افتادند. اکنون این وظیفه ما را برای مقابله با هجمه‌ها سنگین تر می کند.

وی بابیان اینکه در کشورهای دیگر موزه‌های جنگ باعث نفرت شهروندان می‌شود، تأکید کرد: ایثار و شهادت رزمندگان اسلام به گونه ای در قلب ملت ایران جا دارد که از موزه دفاع مقدس استقبال می شود.

وی بابیان اینکه حفظ و ترویج ارزش‌های انقلاب موجب پررنگ شدن کشور جمهوری اسلامی و اسلام در جهان می‌شود، خاطرنشان کرد: صدور انقلاب و ارزش‌های آن موجب ترویج ایثار و شهادت‌طلبی و تبلور اسلام می‌شود.

آیت الله حسینی همدانی بابیان اینکه ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی برای دفاع از خاک و ناموس خود جنگیدند، اظهار کرد: این جنگ حق و دفاع مقتدرانه باید در جهان‌دیده شود.

وی با تأکید بر لزوم ساخت این مجموعه فرهنگی به روش معماری اسلامی، گفت: با این کار هویت اسلامی و ارزش‌های اسلامی را نیز می‌توان به نسل‌های آینده انتقال داد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 5 مرداد 96، کد مطلب: 4042830:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین