پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۱۹۶
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲
جمعی از متقاضیان مسکن مهر کردستان در مراسم استقبال از وزیر راه و شهرسازی در اقدامی اعتراضی و به‌نشانه نارضایتی از وضعیت موجود در فرودگاه سنندج تجمع و نارضایتی خود را اعلام کردند.

شعار سال: مراسم استقبال از وزیر راه و شهرسازی با حضور مسئولان و مردم استان در حالی صبح امروز در فرودگاه سنندج برگزار شد که به‌ نظر می‌رسید مشکلات و ضعف‌های بسیاری در اتمام پروژه‌های مسکن مهر کردستان وجود دارد که لاینحل باقی مانده است.

جمعی از متقاضیان مسکن مهر کردستان در مراسم استقبال از وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه سنندج در اقدامی اعتراضی و به‌نشانه نارضایتی از وضعیت موجود با نصب بنر، پلاکارد و تراکت‌هایی خواستار توجه بیشتر وی به مشکلات و وعده‌های "پوچ" دولت به اتمام مسکن مهر در کردستان شدند.





این افراد با در دست داشتن پلاکارد و تراکت‌هایی همچون: «سود مشارکت ناعادلانه و تحمیلی به مسکن مهر دگایران سنندج»،«تأخیر در تحویل»، «کدام دهه فجر...؟؟»، «توان پرداخت اقساط 530 هزار تومانی نداریم»، نارضایتی خود را از وعده‌های دولت برای اتمام پروژه‌های مسکن مهر به وزیر راه و شهرسازی اعلام کردند.


گفتنی است؛ برخی از متقاضیان مسکن مهر دگایران سنندج در حالی صبح امروز این سخنان را مطرح کردند که شهرام ملکی مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان، 16 آذر ماه سال گذشته در جلسه شورای مسکن وعده داده بود که: پروژه مسکن مهر "دگایران" سنندج تا قبل از دهه فجر به اتمام می‌رسد، اما تاکنون وعده وی تحقق پیدا نکرده است.


همچنین امیر قادری معاون امور عمرانی استاندار کردستان، در نخستین جلسه شورای مسکن استان که پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کردستان خبر آن را 29 فروردین ماه 96 به‌روی خروجی خود قرار داده است، به نکته‌ای جالب اشاره و اذعان کرده [در مجموع نه هزار و 562 واحد دیگر از تعهدات استان کردستان در حوزه مسکن مهر باقی مانده است[.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 9 مرداد 96، کد مطلب: 1479169:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین