پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۶۵۲
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
یک افسر سابق آمریکایی گفت ائتلاف (به اصطلاح) ضد داعش به سرکردگی آمریکا به دنبال سرنگونی رئیس‌جمهور سوریه است.

شعارسال:به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، اسکات بنت، افسر سابق آمریکایی در گفتگو با این شبکه درباره حملات آمریکا به غیرنظامیان در سوریه تحت عنوان مبارزه علیه داعش گفت: اصلاً عملیات آمریکا و ائتلاف تحت رهبری این کشور در سوریه علیه داعش نیست بلکه آمریکا داعش را بهانه قرار داده است تا بشار اسد را از قدرت کنار بزند.

در واقع این بازی همیشگی آمریکا بوده است که به دنبال تغییر حکومت‌هایی است که مورد تأیید آمریکا نیستند و از آمریکا فرمانبرداری نمی کنند. کشتن غیرنظامیان در سوریه نیز بخشی از کل عملیات آمریکا در این راستاست که متأسفانه آمریکا به آن اذعان نمی کند. آمارها نشان می دهد احتمالا تاکنون در عملیات آمریکا در سوریه و عراق به بهانه نبرد علیه داعش بیش از چهار هزار و هفتصد غیرنظامی کشته شده اند. البته تعداد غیرنظامیانی که در نتیجه این حملات برای همیشه معلول شده اند، سه برابر این رقم است. در واقع زندگی بیش از دوازده هزار غیرنظامی هم برای همیشه ویران شده است. بسیاری از این خانواده ها کودکان خود را از دست داده اند. باید توجه داشت تک تک نظامیان آمریکایی که در این جنگ غیرقانونی در سوریه مشارکت دارند، برای ارتکاب جنایات جنگی مجرم هستند و می توان در دادگاه جنایات جنگی آنها را محاکمه کرد، همانطور که جنایتکاران نازی پس از جنگ جهانی دوم در این دادگاه محاکمه شدند.

شعارسال ،با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 14مرداد96،کدخبر: 6191476، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین