پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۲۹
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۹
رئیس آموزش و پرورش چالدران از حذف بخاری نفتی از 20 مدرسه چالدران خبر داد.

شعارسال : جعفر قلی‌زاده از حذف بخاری نفتی از 20 مدرسه چالدران خبر داد و اظهار داشت: در 10 باب از مدارس این شهرستان بخاری‌های نفتی جای خود را به بخاری‌های تابشی داده‌اند و مابقی نیز تا پایان امسال تعویض خواهند شد.

رئیس آموزش و پرورش چالدران با بیان اینکه تجهیز مدارس چالدران به بخاری تابشی در دستور کار قرار دارد، اعلام کرد: تا زمستان سال آینده تمام مدارس این شهرستان به بخاری تابشی تجهیز خواهند شد.

وی با بیان اینکه بخاری‌های نفتی قابل استفاده در مدارس چالدران همگی استاندارد است، اذعان داشت: هیچ بخاری نفتی غیراستاندارد و چکه‌ای در مدارس شهری و روستایی این شهرستان وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به اعتبار 7 میلیارد ریالی برای تبدیل سیستم گرمایشی این 20 مدرسه، ادامه داد: استفاده از سیستم گرمایشی مناسب در مدارس یکی از اصلی‌ترین وظایف آموزش و پرورش این شهرستان است.

قلی‌زاده با بیان اینکه در زمینه تبدیل بخاری نفتی به سیستم گرمایشی رادیاتور و بخاری تابشی، در چالدران وارد کار شده‌ایم، مساعدت هر چه بیشتر اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان را در این زمینه خواستار شد.

رئیس آموزش و پرورش چالدران در ادامه به اجرای طرح انسداد مبادی بی‌سوادی در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: طرح انسداد مبادی بی‌سوادی به کمک مربیان نهضت سوادآموزی در این شهرستان اجرایی می‌شود.

قلی‌زاده خاطرنشان کرد: عمدتا این طرح در روستاها اجرایی می‌شود، ادامه داد: با توجه به اینکه زمستان فصل کاری روستاییان نیست، از این فرصت در راستای اجرای طرح استفاده می‌شود.

وی بر همکاری هر چه بیشتر افراد تحصیل کرده به ویژه در روستاها برای اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: این طرح برای افراد بی‌‌سواد 10 تا 59 ساله اجرایی می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار یکشنبه 13 دی 1394 ، کد مطلب : 13941013000006 : www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین