پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۳۴۰
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
دبیر شورای نگهبان، رای ملت به ریاست جمهوری و تنفیذ آن توسط رهبر معظم انقلاب را موکول به حفظ و رعایت صراط مستقیم اسلام و انقلاب دانست.

شعار سال: آیت الله جنتی، در آغاز جلسه امروز اعضای اين شورا، با اشاره به برگزاري مراسم تنفيذ و تحليف رياست جمهوري افزود: بحمدالله مراسم تنفیذ و تحلیف به خوبی اجرا شد و رهبر معظم انقلاب هم مثل همیشه مطالبی گوشزد نمودند که این مطالب و مفاهیم باید مثل تابلو جلوی چشم مسئولین باشد و دیگران و مردم نیز باید پیگیر این مطالب باشند.

وي ضمن برشمردن محورهای اصلی حکم تنفیذ رهبر معظم انقلاب، گفت: بر اساس حکم تنفیذ رهبر معظم انقلاب، هم رای ملت و هم تنفیذ ایشان موکول به حفظ و رعایت صراط مستقیم انقلاب و اسلام است.

دبير شوراي نگهبان سپس ضمن ابراز خرسندی از برگزاری مراسم تحلیف با حضور گسترده نمایندگان کشورهای خارجی افزود: تعداد كثيري از نمایندگان کشورهای مختلف در کمال آرامش و امنیت و نظم در ایران حاضر شدند و مراسم تحلیف به خوبی برگزار شد.

آیت الله جنتی همچنين در ادامه با اشاره به حواشی به وجود آمده در مراسم تحلیف و بازتاب رسانه‌ای و مردمی این حواشی، اضافه کرد: چطور این نمایندگان توجه نداشتند که نسبت به عمل آنها چه تفسیری صورت می‌گیرد و مردم و جامعه در خصوص این اقدام چه قضاوتی خواهند کرد؟ در مجموع کار این عده از نمایندگان کار خوبی نبود و با اعتراضاتی روبرو شد و به مسئله روز تبدیل شد.

آیت الله جنتی در پایان با اشاره به تحریم‌های اخیر آمریکا، اين تحریم‌ها را مسئله‌اي بسیار مهم برشمرد و افزود: اين مسئله ساده‌ای نیست و خودشان گفتند که این تحریم‌هاي جديد بی سابقه و هدف اصلی اعمال آنها، زیر سوال بردن نظام و حرکت در مسیر براندازی نظام جمهوری اسلامی است که می بایست توجه جدی و اقدام شایسته نسبت به آنها انجام شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تیک ، تاریخ انتشار 18 مرداد 96، کدمطلب:۱۷۸۱۳۳، www.tik.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین