پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۴۷۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷
اعضاء هئیت دولت 17 مرداد ماه ، روزخبرنگار را به همه خبرنگاران تبریک گفتند.

شعار سال: پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت روز خبرنگار

رییس جمهور در اینستاگرامش با انتشار این عکس نوشت:

از قلم شکسته و دهان بسته کاری ساخته نیست. قلم‌ها را به بهانه‌های واهی نشکنیم و دهان‌ها را با بهانه‌های غیراساسی نبندیم. بگذاریم در این جامعه "آزادی مسئولانه" باشد.
روزخبرنگار بر تمامی خبرنگاران و همچنین فعالان رسانه‌ای مبارک باد.

تبریک اعضای هیات دولت به خبرنگاران


جهانگیری روز خبرنگار را با انتشار پستی در اینستاگرام تبریک گفت

معاون اول رئیس جمهوری با انتشار تصویری از حضور خود در خبرگزاری ایسنا، فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

تبریک اعضای هیات دولت به خبرنگاران


اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با انتشاری تصویری از حضور خود در جمع خبرنگاران ایسنا به مناسبت روز خبرنگار نوشت:

«‏روزخبرنگار است؛ روزی که همه بدانیم خبرنگار چگونه زندگی پرخطری دارد مثل شهید صارمی و روزی که باید بدانیم که خبرنگار چه نقش مهمی در جامعه دارد.
این روز بر همه خبرنگاران عزیز کشورمان مبارک.»

تبریک معاون حقوقی رئیس جمهور به مناسبت روز خبرنگار

حجت الاسلام و المسلمین انصاری، در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفته و یادآور شد: حرفه خبرنگاری مهم و مقدس است.

تبریک اعضای هیات دولت به خبرنگاران

متن این پیام به شرح زیر است:

حق دانستن برای انسان‌ها از چنان اهمیت و جایگاهی برخوردار است که ذات اقدس الهی خود انجام آن‌را برعهده گرفته است:
«الذی علم بالقلم، علّم‌الانسان مالم یعلم» و بهترین برگزیدگان خویش را مأمور انجام این مهم فرموده است «هوالذی بعث فی الامیین رسولا منهم یتلوا علیهم آیاته و یزکیهم و یعلمهم الکتاب والحکمه...»
حرفه خبرنگاری از آن جهت بسیار مهم و حتی می‌تواند مقدس باشد که در راستای تأمین مبرم‌ترین نیاز جامعه بشری قرار دارد.
خبرنگاران پاسداران حریم آگاهی و آزادی مردمند. به همین سبب عشق به ایمان، صداقت، امانتداری، شجاعت، دقت و سخت‌کوشی از جمله الزامات و ابزار ضروری برای هر خبرنگار در انجام وظایف خطیر خبرنگاری است.
روز خبرنگار را به جامعه خبرنگاران عزیز کشورمان تبریک گفته و از مجاهدت‌های ارزشمند آنان سپاسگذاری می‌نمایم. یاد و خاطره شهیدان خبرنگار خصوصاً شهید صارمی را گرامی داشته به روح بلندشان درود می‌فرستم.

تبریک آخوندی به مناسبت روز خبرنگار

وبلاگ عباس آخوندی-مدتی این مثنوی تاخیر شد تا روز خبرنگار سر ذوقم آورد. این روز را به همه خبرنگاران عزیز تبریک می‌گویم و برای آنان آرزوی روزگاری خوش و خرم و سرفرازی و بالندگی دارم.

تبریک اعضای هیات دولت به خبرنگاران

خبر در واقع جان جوامع و روح آزادی و آگاهی است. و از همین‌روی همواره در مخاطره ضدِ خبر هم هست. آنچه من به عنوان عضو دولت می‌توانم به سهم خودم کمک کنم، حمایت از استقلال حرفه‌ای خبرنگاران است تا خود بیش و بهتر از دیگران و بدون مداخله‌ی دولت و قدرت به اعتلای اخلاق حرفه‌ای و ایفای نقش رکن چهارم در این واغوثای اجتماعی و سیاسی ایران بپردازند.

بار دیگر بهترین‌ها را برای خبرنگاران عزیز آرزو دارم.

وزیر بهداشت روز خبرنگار را تبریک گفت

حسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت کشورمان با انتشار پستی در اینستاگرام، روز خبرنگار را تبریک گفت. وزیر بهداشت خبرنگاری را حرفه‌ای سخت و دشوار خوانده که سرشار از تلخی و شیرینی است.

تبریک اعضای هیات دولت به خبرنگاران

قاضی زاده هاشمی نوشت:

"حرفه‌ای سرشار از تلخی و شیرینی

خبرنگاری حرفه سخت و دشواری است؛ حرفه‌ای که باید پژواک صدای مردم و مسئولان باشد و سرشار از تلخی و شیرینی است. تلخی بیان کاستی‌ها و انتشار اخبار ناگوار؛ و شیرینی گزارش خبرهای خوش و اتفاق‌های نیکو.

خوش بر احوال خبرنگارانی که در این عرصه مهم و تاثیرگذار، جز برای انعکاس راستی و حقیقت، قلم در دست نمی‌گیرند و در این مسیر پر خطر، خود را وامدار هیچ کس جز خدای مهربان که همه ما را به راستی و درستی سفارش کرده است، نمی‌دانند.

روز خبرنگار را با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان عرصه خبر، به همه خبرنگاران حقیقت طلب کشورم تبریک می‌گویم و امیدوارم هر روز شاهد خبرهای خوشی باشیم که از سوی خبرنگاران ایرانی، برای اعتلای سرزمین عزیزمان به جهان مخابره می‌شود".

تبریک ظریف به مناسبت روز خبرنگار

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار تصاویری از مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در وزارت امور خارجه این روز را به خبرنگاران تبریک گفت.

تبریک اعضای هیات دولت به خبرنگاران

امروز 17 مرداد ماه مصادف با شهادت محمد صارمی خبرنگار ایرانی و مسئول دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در مزار شریف است که در سال 1377 در جریان حمله طالبان به کنسولگری ایران در مزارشریف به همراه 10 دیپلمات کشورمان به شهادت رسید.

پیام تبریک وزیر اطلاعات به مناسبت روز خبرنگار

تبریک اعضای هیات دولت به خبرنگاران

 در این پیام آمده است :

نام و رسم "خبرنگاری " همواره شایسته ی تقدیر و تشکر و "خبرنگار"، همیشه روشنی بخش جامعه است.
امروز که بدخواهان و ایادی استکبار قصد دارند نظام مقدس جمهوری اسلامی را با چالش امنیتی مواجه نمایند، رسالت خبرنگار و رسانه ایجاب می کند تا در تقابل با بوق های نظام سلطه آگاه سازی نموده، جهان عاری از تروریسم را که شهید صارمی قربانی آن شد شناسانده و تبیین نماییم.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای عرصه ی خبرو تبریک روز خبرنگار، از خدمات صادقانه و دقت نظر عزیزان خبرنگار در عرصه ی اطلاع رسانی صحیح و دقیق که همراه با صبر و بردباری در پیگیری اخبار برای اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه تلاش می کنند، تقدیر و تشکر می نمایم.
توفیقات روزافزون خبرنگاران و اهالی رسانه را که وظیفه ی خطیر، دلسوزانه و متعهدانه ی عرصه ی خبررسانی را به دوش می کشند از خداوند متعال خواستارم و امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)و در سایه سار ولایت موفق و مستدام باشید.

پیام تبریک علی ربیعی به مناسبت روز خبرنگار 

تبریک اعضای هیات دولت به خبرنگاران


متن پیام علی ربیعی به این شرح است: روز خبرنگار را به همه خبرنگاران به آنان‌که خود را وقف ساختن ایرانی بهتر همراه با امنیت، پیشرفت، آزادی و صلح کرده‌اند؛ به کسانی که آگاهانه، متعهدانه و دلسوزانه تصویر می‌گیرند و می‌نویسند و تباهی، فساد، دروغ، بی‌اخلاقی، نفاق و تبعیض را به چشمان همگان آشکار می‌کنند و به آنانی که صدای صداهای خاموشند، برای فقرا و محرومین می‌نویسند؛ ارزش قلم را پاس می‌دارند و ندای امید، نشاط و اعتمادند تبریک می‌گویم.

سنت و فرهنگ ایرانی روزنامه نگاران و خبرنگاران را الگوی شرافت و ازادی و زندگی سخت می داند . یاد فرخی یزدی ، میرزاده عشقی ، دهخدا ، صارمی ، برادران افراسیابی و همه خبرنگارانی که صحنه های انقلاب ، دفاع مقدس و افتخار آفرینی های شکوهمند مردم این سرزمین را ثبت و ضبط کرده اند گرامی می دارم.

پیام وزیر کشور به مناسبت روز خبرنگار

تبریک اعضای هیات دولت به خبرنگاران

وزیر کشور در پیامی روز خبرنگار را گرامی داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن این پیام که در آستانه روز خبرنگار منتشر شد بدین شرح است:

بسم الله الرحمن رحیم

جان نباشد جز خبر در آزمون

هر که را افزون خبر، جانش فزون

در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی روزهایی وجود دارد که با مناسبتی خاص پیوند خورده و یادآور حماسه های فرزندان دلیر این آب و خاک است.

در این میان تکریم روز خبرنگار، بزرگداشت خون پاک کسانی است که جان دادند تا حقیقتی گفته شود. ۱۷ مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمد صارمی؛ روز بزرگی است که آحاد جامعه خدمات تلاشگران عرصه خبر و رسانه را ارج می نهند تا راه و رسم حرفه ای و اخلاقی آن شهید گرانقدر تداوم یابد.

روز خبرنگار به برکت خون شهید صارمی روز پاسداشت منادیان حقیقت گو برای حفظ آرمانهای مقدس ملتی است که قدر تلاش فرزندان صدیق خود را در این عرصه خطیر، می داند و به آن افتخار می کند. خبرنگاران به عنوان حلقه واسط مسوولان و آحاد مردم، با فعالیت خستگی ناپذیر و شبانه روزی خود مخاطبان را از وقایع و رویدادهای جامعه آگاه و با ابتکار، خلاقیت و تیزهوشی خود در کسب و انتشار به موقع خبر، شور و نشاط و امید را به جامعه هدیه می کنند و اوج حضور تاثیرگذار خبرنگاران را می توان در عرصه های بزرگ و ملی، بخوبی احساس کرد.

تولید و انتشار اخبار برگزاری مراحل انتخابات در کشور، ایفای نقش هوشمندانه در اطلاع رسانی وقایع امنیتی و حوادث غیرمترقبه، خبر رسانی به موقع در ساماندهی آسیب های اجتماعی، تلاش رسانه ای در جهت احقاق حقوق شهروندی و سامان یابی امور شهری و روستایی و انعکاس حماسه حضور مردم در مناسبتهای دینی و ملی از جمله این تلاش‌ها است.

همچنین تلاش گسترده خبرنگاران و اصحاب رسانه برای پوشش فعالیت های اثرگذار احزاب، تشکل های سیاسی و سازمان های مردم نهاد (NGO) به موازات برنامه های گسترده وزارت کشور برای ارتقاء و ساماندهی حوزه سیاسی و اجتماعی کشور و از جمله احیای مجدد خانه احزاب و حمایت مؤثر رسانه ها از این روند، مستوجب سپاسگزاری ویژه وزارت کشور از فرد فرد خبرنگاران، عکاسان، تصویر برداران و سایر عوامل رسانه ای و خبری است.

اکنون ضمن بزرگداشت ۱۷ مرداد و ادای احترام به روح بزرگ خبرنگار شهید محمود صارمی و سایر شهدای رسانه، خدمات صادقانه خبرنگاران را ارج می نهم و برای یکایک خبرنگاران آرزوی توفیق در انجام این مسئولیت بزرگ را دارم.

عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور

پیام تبریک وزیر ارتباطات به مناسبت روز خبرنگار

17 مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار و مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی است، در سالروز شهادت وی شورای فرهنگ عمومی برای پاسداشت مقام وی این روز را به نام خبرنگاران در تقویم به ثبت رساند.

محمود واعظی وزیر ارتباطات نیز با تبریک این روز در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: " روز خبرنگار را به همه عزیزانی که در خبر رسانی و روشنگری جامعه فعالیت می کنند تبریک می گویم، در دولت یازدهم با توجه به ارتباط بسیار نزدیک اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با فعالیت روزمره خبرنگاران، ارتباط بسیار خوبی با خبرنگاران محترم داشتم و همواره سعی می کردم در هر مراسمی در جمع ایشان حضور داشته باشم و پاسخگوی سؤالاتشان باشم، دولت آقای دکتر روحانی همواره خود را پاسخگوی مردم فهیم و شریف می داند و مقام خبرنگاران را که نماینده افکار عمومی هستند، ارج می نهد".

تبریک اعضای هیات دولت به خبرنگاران



سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری جام جم آنلاین، تاریخ انتشار 17مرداد 96، کدمطلب:2948012124840645131، www.jamejamonline.ir

سایت شعار سال،بااندکیتلخیصواضافاتبرگرفتهاز خبرگزاری دانشجویان ایران ،تاریخانتشار17مرداد96، کدمطلب:96051710613، www.isna.ir

سایت شعار سال،بااندکیتلخیصواضافاتبرگرفتهاز خبرگزاری دانشجویان ایران ،تاریخانتشار17مرداد96، کدمطلب:96051710617، www.isna.ir

سایت شعار سال،بااندکیتلخیصواضافاتبرگرفتهاز سایت خبری تین نیوز ،تاریخانتشار17مرداد96، کدمطلب:141654، www.tinn.ir

سایت شعار سال،بااندکیتلخیصواضافاتبرگرفتهاز باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخانتشار17مرداد96، کدمطلب:۶۱۹۴۷۹۱، www.yjc.ir

سایت شعار سال،بااندکیتلخیصواضافاتبرگرفتهاز باشگاه خبرنگاران جوان ،تاریخانتشار18 مرداد96، کدمطلب:۶۱۹۵۰۴۳، www.yjc.ir

سایت شعار سال،بااندکیتلخیص و اضافاتبرگرفتهاز خبرگزاری تسنیم ،تاریخانتشار17 مرداد96، کدمطلب:1486273، www.tasnimnews.com

سایت شعار سال،بااندکیتلخیصواضافاتبرگرفتهاز خبرگزاری کار ایران ،تاریخانتشار17 مرداد96، کدمطلب:521249، www.ilna.ir

سایت شعار سال،بااندکیتلخیصواضافاتبرگرفتهاز خبرگزاری دانشجویان ایران ،تاریخانتشار17 مرداد96، کدمطلب:95050110111، www.isna.ir

سایت شعار سال،بااندکیتلخیصواضافاتبرگرفتهاز خبرگزاری دانشجویان ایران ،تاریخانتشار16 مرداد96، کدمطلب:96051610030، www.isna.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین