پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۷۵۸
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
معاون شرکت مخابرات ایران از حذف قطعی قبوض کاغذی تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: همزمان با این طرح، برنامه افزایش کانال‌های ارسال و دریافت صورت‌حساب و اعلام صورت‌حساب یک ماهه در دستورکار است.

شعار سال: معاون شرکت مخابرات ایران از حذف قطعی قبوض کاغذی تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: همزمان با این طرح، برنامه افزایش کانال‌های ارسال و دریافت صورت‌حساب و اعلام صورت‌حساب یک ماهه در دستورکار است.

داود زارعیان، از حذف قطعی قبوض کاغذی تلفن ثابت شرکت مخابرات ایران تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار داشت: این کار در یک پروسه حدوداً هشت ماهه در سراسر کشور اجرا می‌شود.

معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: هم‌زمان با برنامه حذف قبوض تلفن ثابت، برنامه افزایش کانال‌های ارسال و دریافت صورت‌حساب و اعلام صورت‌حساب یک ماهه برای رفع نیاز مشترکان در دستورکار است.

زارعیان تصریح کرد: صورت‌حساب به صورت پیامکی و صوتی برای مشترکان ارسال خواهد شد و علاوه بر این، روش‌های جدیدی از جمله سرویس دایرکت دبیت یا پرداخت صورت‌حساب توسط بانک از طرف مشترک)نیز ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: پروسه حذف قطعی قبوض کاغذی تلفن ثابت از مرحله مطالعات از اکنون شروع شده و تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ 27 مرداد 96، کد مطلب: 555112:www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین