پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۶۸۲
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱
خبرگزاری "اسوشیتدپرس" به نقل از یک مسئول سعودی اعلام کرد که وزیر خارجه عربستان از هیئت مخالفان سوری خواسته چشم انداز را در مورد رئیس جمهور سوریه ترسیم کنند.
شعارسال: خبرگزاری "اسوشیتدپرس" به نقل از یکی از مسئولان سعودی اعلام کرد که "عادل الجبیر" –وزیر خارجه عربستان- از "مخالفان سوریه" خواسته است تا "چشم انداز جدید"ی را برای حل بحران در سوریه و آینده "بشار اسد" –رئیس جمهور آن- ترسیم کنند.

این منبع آگاه که خواست نامش فاش نشود گفت: "عادل الجبیر به طور واضح نگفته است که "بشار اسد" می تواند در قدرت باقی بماند، ولی اگر در صحبت هایش در مورد ترسیم "چشم انداز جدید" دقت کنیم، مهمترین موضوعی که قابل بررسی است چیست؟ اینکه آیا بشار اسد بماند یا خیر."

به گفته "آسوشیتدپرس"، عادل الجبیر این موضوع را از هیئت عالی مذاکرات معروف به "هیئت ریاض" که سه شنبه گذشته نشستی را با هیئت مسکو و قاهره برای بررسی موضوع تشکیل هیئتی واحد برگزار کردند، درخواست کرده است.

این هیئت پس از پایان نشست خود اعلام کرد طرف های شرکت کننده نتوانستند به توافقی در خصوص اعزام هیئتی واحد به "ژنو" برای مذاکره با دولت سوریه دست یابد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری شبستان ، تاریخ انتشار: 3 شهریور 1396 ، کدخبر: 651198 ، www.shabestan.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین