پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۵۱۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
مخالفان سوری در پایان نشست دو روزه خود در ریاض اعلام کردند هیاتی ۵۰ نفره را برای مشارکت در مذاکرات ژنو، تشکیل داده‌اند.

شعارسال: در بیانیه مخالفان سوریه اعلام شد که امروز(جمعه) نشستی نیز در ریاض برگزار خواهد شد تا دستورکار این هیات و نیز آنچه که در مذاکرات ژنو در هفته آتی به دنبال آن خواهند بود را مشخص کنند.

بنابر این بیانیه، مخالفان سوری در دو روز مذاکره در ریاض درباره مسائل مهم به ویژه درخصوص آینده سوریه به بحث و تبادل نظر پرداختند و به جمع‌بندی کلی میان خود رسیدند که می‌تواند دیدگاه بخش اعظم مخالفان دولت سوریه باشد.

سخنگوی مخالفان سوریه اعلام کرد که تقریبا تمامی گروه‌های مخالف در هیات ۵۰ نفره تشکیل شده، نماینده دارند و خروج بشار اسد، رئیس جمهور سوریه و نزدیکانش از قدرت یکی از اولویت‌هایی است که این هیات بر آن تاکید دارد.

مذاکرات مخالفان سوری برای تشکیل هیاتی متحد جهت حضور در مذاکرات ژنو روز چهارشنبه و پنج‌شنبه در ریاض برگزار شد تا مخالفان بتوانند صفوف خود را برای مشارکت در گفت‌وگوهای هفته آتی ژنو متحد کنند.

در این نشست ۱۴۰ تن از مخالفان سوریه به نمایندگی از گروه‌های مختلف شرکت داشتند اما آن دسته از مخالفان سوری که مورد تایید روسیه هستند اعلام کرده‌اند که نشست مذکور و افراد انتخاب شده نماینده آنها نمی‌باشد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری ایسنا ، تاریخ انتشار: 3 آذر 1396 ، کدخبر: 96090301112 ، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین