پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۴۶۴۹
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
وزیر خارجه چین در استقبال از مشاور رئیس‌جمهور سوریه اعلام کرد مبارزه با تروریسم، گفت‌وگو و بازسازی، سه رکن اساسی برای خروج از بحران سوریه است.

 شعارسال :«بثینه شعبان» مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهور سوریه که به چین رفته، جمعه (دیروز) با «وانگ یی» وزیر خارجه این کشور دیدار کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، وانگ یی دراین دیدار از تلاش سوریه برای رسیدن به راه‌حل سیاسی در این کشور تقدیر کرد و افزود: مبارزه با تروریسم، گفت‌وگو و بازسازی، 3 رکن اساسی برای خروج از بحران سوریه است.

وانگ یی از جامعه بین‌المللی خواست اختلافات را کنار بگذارند و در راستای مقابله با تروریسم و گروهک‌های افراطی، متحد شوند؛ وی در ادامه گفت کشورش به عنوان یکی از اعضای شورای امنیت آماده مشارکت فعال در راه‌حل سیاسی در سوریه است.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:4 آذر 1396، کدخبر: 13960904000644،www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین