پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۸۵۲
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸
یک منبع معارض سوری اعلام کرد که عربستان به آنها ابلاغ کرده است مسأله برکناری بشار اسد از قدرت دیگر وارد نیست و معارضان به این نتیجه رسیده اند که او در قدرت باقی می‌ماند.

شعار سال: راشا تودی به نقل از یکی از معارضان سوری اعلام کرد که عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان در دیداری که با هیأت عالی مذاکره کنندگان سوری داشته به آنها اعلام کرده است که بشار اسد در قدرت باقی می ماند.

با وجود اصرار و پافشاری های عربستان در طول یک سال گذشته بر این جمله که یکی از مطالبات اصلی ریاض، برکناری بشار اسد رئیس جمهور سوریه از قدرت است، این اظهار نظر یک عقب نشینی بزرگ برای عربستان به شمار می رود.

بر اساس این گزارش قرار است نشستی در ریاض برای معارضان سوری برگزار شود تا طی آن رویکرد جدید آنها مشخص شود. به گفته این منبع ظاهرا مسأله برکناری بشار اسد پیش از مرحله انتقالی قدرت مسأله قابل اجرایی نیست و معارضان باید مدت حضور او در قدرت در دوره انتقالی و صلاحیت های او را در این مدت مورد بررسی قرار بدهند.

قرار است در نشست آتی معارضان سوری در عربستان، نقش ریاض حجاب به عنوان هماهنگ کننده هیأت عالی مذاکره کنندگان معارض سوری به پایان برسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 15 مرداد 96، کدمطلب:4051239، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین