پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۳۲۶
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار اعضای شورای قضایی استان که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در دفتر کار ایشان برگزار شد،گفت: رویکرد تعامل و همدلی مسئولان با یکدیگر قوی ترین سرمایه سازی را می تواند در استان رقم بزند

شعار سال: علی اوسط هاشمی با بیان اینکه هماهنگی بسیار خوبی بین مسئولان استانی وجود دارد، اظهار کرد: این رویکرد همگرایی و همسویی توانسته تعامل اجتماعی را در جامعه زمینه ساز شود بطوریکه امروز از امنیت و توسعه که محصول آن پیشرفت است، سخن می گوییم.

وی رویکرد کلان قرآن به حج را امت سازی و ملت سازی برشمرد و تصریح کرد: وحدت رسیدن به اصول مشترکات را باید مبنای رفتار خویش قرار دهیم که تامین کننده منافع مردم و کشور است.

استاندار با بیان اینکه به برکت همین رویکردها، امروز در طریق توسعه ارتباط با مردم قرار گرفتیم، افزود: رضایت نسبی در جامعه حاصل است ؛ هر چند عده ای همیشه بر طبل مخالفت می زنند و تمایلی به دیدن خدمات انجام شده ندارند که نقش آنان در دایره کار ما، از منتقد بر پایه دانایی جداست.

هاشمی خاطرنشان ساخت: امنیت امروز استان متفاوت از گذشته است ،ضمن اینکه در زمینه های سیاسی،اجتماعی و قضایی به عنوان مکمل تولید امنیت اقدامات خوبی شده است.

استاندار در ادامه گفت: مثلث توسعه استان فارغ از نگاه های حزبی و طایفه ای و مذهبی ضرورت استان در دولت دوازدهم بوده و در دولت دوازدهم فصل برداشت همه با هم در استان است.

وی اضافه کرد: احساس امنیت خوبی در استان وجود دارد که بازتاب بیرونی آن اقبال سرمایه گذاری یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون دلار در بندر چابهار ،فولاد ، نیروگاه و انرژی های تجدیدپذیر است.

هاشمی افزود: حاشیه نشینی ناشی از بی عدالتی در نوع برنامه ریزی است و رویکرد ما این بوده که مردم را به متن بکشانیم و این عنوان را از نگاه ها دور کنیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 6 شهریور 96، کد مطلب: 966-893-5: www.sb.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین