پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۷۵۹
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
وزارت دفاع روسیه از آمادگی خود برای کمک به حفظ صلح آرامش در کمیته های آشتی ملی تازه تشکیل شده در سوریه خبر داد.

شعار سال :  به نقل از اسپوتنیک، «سرگئی سوروویکین» فرمانده نیروهای نظامی روسیه در سوریه از تلاش وزارت دفاع کشورش به حفظ صلح و آرامش در کمیته های ملی سوریه که به تازگی در بخش های امن این کشور تشکیل شده اند، خبر داد.

وی گفت: اگر مسائلی که ما به آنها نیاز داریم مهیا شود، ما آمادگی انجام هر کاری را برای هر یک از کمیته های واقع در مناطق تنش زدایی در کوتاه ترین زمان ممکن و به موثر ترین شکل خواهیم داشت.

فرمانده نیروهای نظامی روسیه در سوریه که این سخنان را در جریان برگزاری نخستین نشست مشترک کمیته های مذکور مطرح می کرد، اشاره ای به خواسته ها و نیازهای نظامیان روسی برای انجام این کمک ها نکرد.

نمایندگان کمیته های آشتی ملی که در مناطق تنش زدایی واقع در حمص، القنطریه جنوبی و درعا تشکیل شده اند نخستین جلسه مشترک خود را از طریق ویدئو کنفرانس تشکیل دادند.

تصاویر این جلسه از تلویزیون شهرهای درعا، دمشق، حمص و لاذقیه پخش شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 10 شهریور 96،کدمطلب:4074926،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین