پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۲۰۹
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: بر اساس تدوین طرح توانمندسازی جوامع روستایی در راستای ایجاد کسب و کار در روستاها امسال این طرح در۲۵۰روستای استان بوشهر اجرایی می‌شود.

شعار سالرضا عوض‌پور صبح یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با اشاره به تدوین سند توازن منطقه‌ای و توسعه‌ای روستایی اظهار داشت: در این سند تکالیف دولت برای اجرایی شدن طرح‌های توسعه‌ای و اشتغال‌زایی تعیین و مشخص شده است.

وی با تاکید بر توجه به توانمندسازی روستائیان با اتکاء به ظرفیت‌های روستایی خاطر نشان کرد: اسناد توازن منطقه‌ای و توسعه روستایی، دولت را مکلف کرده که با اتکاء به ظرفیت‌های روستایی، توانمندسازی مهارتی و حرفه‌ای روستائیان را مورد توجه قرار دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به اجرایی شدن منظومه‌های روستایی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: برای توسعه روستایی استان بوشهر طرح مطالعاتی منظومه‌های روستایی اجرایی شده که در شبکه یکپارچه سازی روستایی و محلی به ویژه ظرفیت‌های اشتغال‌زایی و تولیدی تاثیرگذار است.

عوض‌پور با اشاره به توانمندسازی جوامع روستایی و اجرای طرح‌های کسب و کار در این مناطق بیان کرد: امسال در پنج هزار روستای کشور طرح توانمندسازی جوامع روستایی و طرح‌های کسب و کار اجرایی می‌شود که برش استانی این طرح‌ها ابلاغ شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح توانمندسازی جوامع روستایی در استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس تدوین طرح توانمندسازی جوامع روستایی در راستای ایجاد کسب و کار امسال این طرح در 250 روستای استان بوشهر اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر با بیان اینکه سند توسعه و اشتغال هر روستا در قالب طرح یاد شده تدوین می‌شود گفت: بر اساس قابلیت و ظرفیت‌های مختلف روستاهای استان بوشهر طرح توانمندسازی جوامع محلی برای ایجاد کسب و کار اجرا می‌شود.

عوض‌پور با اشاره به توزیع منابع اعتباری در روستاها خاطر نشان کرد: برای تدوین و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی و توانمندسازی روستاها، منابع اعتباری در روستاها بر اساس قابلیت‌های کسب و کار توزیع می‌شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 12 شهریور 96، کد مطلب: 1509137 ،www.tasnimnews.com



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین