پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۲۲۸
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تاکنون ۵۹ دستگاه اجرایی استان در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) ثبت نام کردند.

شعار سال: محمد دره وزمی یکشنبه در جلسه هماهنگی اجرای سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) که در سالن پیامبراعظم استانداری تشکیل شد، گفت: هیات وزیران به استناد اصل یکصدوسی و هشتم قانون اساسی راه اندازی سامانه تداراکات الکترونیکی دولت را در سال ۹۰-۸۹ مصوب کردند.

وی با اشاره به اینکه این سامانه برای ثبت معاملات دستگاه های دولتی راه اندازی شده است، عنوان کرد: سال ۹۴ راه اندازی این سامانه به ما ابلاغ شده تا از این بستر معاملات دستگاه های دولتی انجام شود که به دلیل فراهم نبودن زیرساخت های آن در این سال اجرایی نشد.

وی با بیان اینکه از سال جاری ثبت نام در این سامانه برای تمامی دستگاه های دولتی لازم الاجرا است، بیان کرد: از چهار هزار و ۵۰۰ دستگاه اجرایی کشور تاکنون دو هزارو ۵۰۰ دستگاه در این سامانه حضور فعال دارند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان تعداد دستگاه های اجرایی استان که در این سامانه ثبت نام کردند را ۵۹ دستگاه ذکر کرد و افزود: از ۲۴ هزار تامین کننده و توزیع کننده لوازم و تجهیزات و واحدهای خدمات رسان در استان تنها ۴۶۲ واحد ثبت نام کردند.

دره وزمی اظهارداشت: برای اینکه سامانه ای فعال در استان داشته باشیم باید هم بخش دولتی و هم خصوصی به نحو احسن با یکدیگر همکاری داشته و در ستاد ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: از جمله خصوصیات و مزایای این سامانه شفاف سازی در معاملات دولتی و جلوگیری از فساد در سیستم اداری و ممانعت از دخالت در خرید، مزایده و مناقصه ها است.

وی عنوان کرد: انتظار داریم دستگاه های دولتی و بخش خصوصی با سازمان صنعت، معدن وتجارت استان به عنوان مجری این سامانه ارتباط فعالی داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 12 شهریور 96، کد مطلب: 4077290 ، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین