پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۸۳۹۳
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۲
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران از افتتاح طرح ارتقای آب شرب جنوب تهران با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری در روز سه‌شنبه 14 شهریورماه خبر داد.

شعار سال: محمد پرورش در تشریح این طرح گفت: این طرح بخشی از طرح رینگ آب‌رسانی شهر تهران (پروژه قمر بنی‌هاشم) است و شامل دو قسمت شرقی و غربی است که قسمت شرقی آن با اجرای شش کیلیومتر خط انتقال و ساخت دو مخزن ذخیره، آب سد ماملو را برای ارتقای آب شرب جنوب شرق تهران به مناطق جنوب بزرگ‌راه بعثت و شهرک‌های مسعودیه، افسریه، مسگرآباد، سلیمانیه و ... منتقل می‌کند.

او با بیان این‌که اعتبار انجام این طرح 2000 میلیارد ریال بوده است، ادامه داد: بخش غربی این طرح نیز آب تصفیه‌خانه دوم تهران را با یک خط انتقال به طول 20 کیلومتر به مناطق جنوب غربی تهران می‌رساند.

پرورش خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح علاوه بر تحقق ضرورت‌های پدافندی و اتصال سامانه‌های آب‌رسانی غرب و شرق تهران، بیش از سه و نیم میلیون نفر از ساکنان جنوب تهران از آب سطحی تصفیه‌شده برخوردار می‌شوند.

به گفته مدیرعامل آبفای استان تهران در جریان افتتاح این طرح، 27 پروژه آب و فاضلاب تهران با اعتباری افزون بر 3000میلیارد ریال در قالب حفر چاه، احداث خطوط انتقال، ایستگاه‌های پمپاژ، تله‌متری، بازسازی شبکه و توسعه خطوط لوله آب و فاضلاب و نصب انشعاب‌های فاضلاب نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ 12 شهریور 96، کد مطلب: 531440: www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین