پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۴۳۶
تاریخ انتشار : ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
استاندار اردبیل گفت: انتظار ما از سرمایه‌گذاران اردبیلی این است که از ظرفیت مشاوران مکان‌یابی بی‌بهره نمانند تا نتایج مورد انتظاری حاصل شود.

شعار سال: مجید خدابخش صبح یکشنبه در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: استفاده سرمایه‌گذاران از مشاوران مکان‌یابی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و انتظار ما از سرمایه‌گذاران اردبیلی این است که از ظرفیت مشاوران مکان‌یابی بی‌بهره نمانند تا نتایج مورد انتظار خود را به دست آورند و در این زمینه مشکلات و موانع به حداقل برسد.

وی افزود: با توجه به این که مشاوران مکان‌یابی زمین‌های مناسبی را برای ساخت واحدهای تولیدی در ارتباط با مغایرت نداشتن با مسائل زیست محیطی، راه ارتباطی و امتیازات دیگر به سرمایه‌گذاران معرفی می‌کنند که این موضوع سبب می‌شود سرمایه‌ها و زحمات سرمایه‌گذاران هدر نشود.

استاندار اردبیل گفت: در حال حاضر در ارتباط با احداث مجتمع‌های مختلفی مکان‌هایی تعریف شده که سرمایه‌گذاران می‌توانند از این مکان‌ها استفاده کرده و از مزایای این مکان‌ها بهره‌مند شوند که این موضوع به طور حتم هم به نفع سرمایه‌گذار و هم به نفع رشد و توسعه اقتصادی استان می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: در شش ماهه نخست امسال با پیگیری‌های انجام یافته 10 مورد از درخواست های ارجاعی در زمینه صدور مجوز در بخش‌های مختلف استان با خروجی مثبت به اتمام رسیده و در مرحله صدور مجوز است که امیدواریم هر چه سریع‌تر به نتیجه برسد.

هاشم مظفری افزود: حمایت و ارائه مشاوره‌های لازم به سرمایه‌گذاران از جمله مهم‌ترین اهدافی است که باید با هدف توسعه اقتصادی و اشتغال استان مورد توجه واقع شود تا بتوانیم در این زمینه خروجی‌های مناسبی را شاهد باشیم و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 19 شهریور 96، کدمطلب: 1514512، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین