پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۷۵۶
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
دادستان کل کشور از تشکیل کارگروهی ویژه برای بررسی حوادث جاده ای و کاهش تلفات جاده ای خبر داد.

شعارسال : حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در حاشیه نشست با وزیران آموزش و پرورش و راه و شهرسازی و فرمانده پلیس راهور ناجا که درخصوص بررسی علل حوادث جاده ای برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: جلسه پرباری بود و قرار شد کارگروهی به ریاست دادستانی کل متشکل از مسئولان وزارتخانه های راه و شهرسازی و آموزش و پرورش و نیروی انتظامی تشکیل شود تا اگر نیازی به اصلاح قوانین و آئین نامه ها بود در قالب این کارگروه بحث و بررسی شود.

وی گفت: مقرر شد تا یک ماه آینده نتایج بررسی های این کارگروه مشخص شود.

دادستان کل کشور در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا دادستانی در بحث شکایات مردم درخصوص تأخیر پروازها نیز ورود می کند؟ افزود: امروز قرار بود در این جلسه مسئولانی از سازمان هواپیمایی کشوری هم حضور داشته باشند که امکان آن حاصل نشد و  به زودی جلسه ای در این خصوص با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان سازمان هواپیمایی برگزار خواهیم کرد.

وی گفت: شکایت های زیادی از ناحیه مردم از بابت تأخیر در پروازها و برخی رفتارها در فرودگاه ها به ما ارسال می شود که دادستان ها برای رسیدگی به این شکایات ورود می کنند.

نشست دادستان کل کشور با دو وزیر درخصوص حوادث جاده ای

نشست دادستان کل کشور با وزرای آموزش و پرورش و راه و شهرسازی به منظور بررسی علل حوادث جاده ای در ساختمان دادستانی کل برگزار شد.

 در این نشست که رئیس پلیس راهور ناجا و معانان این دو وزیر حضور داشتند، علل وقوع حادثه واژگونی اتوبوس دانش آموزان دختر هرمزگانی در جمعه گذشته هم بحث و بررسی شد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته خبرگزاری صدا وسیما، تاریخ انتشار: 21شهریور 1396 ، کدخبر:  1801175،www.iribnews.ir 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین