پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به این که اگر تصمیمات دولت تحت‌فشار نمایندگان است، این‌یک مصیبت و بدعت است، گفت: تصمیمات دولت بر اساس مصالح مردم باشد.

شعار سال: بدری در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم با اشاره به اینکه وضعیت مطلوبی در بخش‌های مختلف در استان نداریم، اظهار داشت: سرانه درآمدی مردم در لرستان و سیستان و بلوچستان، پایین‌ترین سرانه درآمدی در کشور است.

وی با بیان اینکه استانی که همه امکانات را دارد، جوان با استعداد و نیروی خوش‌فکر و پرتلاش دارد، جای تأسف است که ازنظر سرانه درآمدی در پایین جدول باشد، تصریح کرد: باید به فکر راه‌حل باشیم، نتیجه عدم اقدام این می‌شود که جوان‌ها دست به ناهنجاری‌ها می‌زنند و درنهایت به زندان می‌روند.

رئیس‌کل دادگستری استان لرستان یادآور شد: این راه‌حل نیست که جوانان بااستعداد را در گوشه زندان کنار آدم‌های خطرناک ببریم و قانون جایگزین کردن انجام خدمات عمومی به‌جای حبس و زندان در همین راستا تدوین‌شده است.

بدری با اشاره به اینکه همه‌کسانی که پایشان به دادگاه باز می‌شود آدم‌های خطرناکی نیستند و ۸۰ تا ۹۰ درصد این افراد به دلیل شرایط زندگی نامناسب و محیط نامطلوب به زندان رفته و محاکمه شده‌اند، افزود: قانون در این رابطه پیش‌بینی کرده است که به‌جای حبس از این افراد در خدمات عمومی در سطح دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط استفاده شود.

وی با بیان اینکه با این آمارهایی که می‌بینم خیلی نگران وضعیت استان هستم، تصریح کرد: وقتی برنامه‌ریزی استان متزلزل باشد، وضعیت استان به این شکل می‌شود.

رئیس‌کل دادگستری استان لرستان با تأکید بر اینکه نمی‌خواهم دفاع شخصی از کسی کنم و یا بگویم که تغییرات مدیران درست است یا نه افزود: در طول چهار سال هیچ‌کس نمی‌تواند نتیجه برنامه‌ها را ببیند، اگر تصمیمات دولت تحت‌فشار نمایندگان است این‌یک مصیبت و بدعت است.

بدری با اشاره به اینکه تصمیمات دولت باید برای مصالح باشد نه برای رضایت یک نماینده، ادامه داد: اگر عزل و نصب‌ها کارشناسی شده است بحثی نیست اما اگر بده بستان است که به شمارای می‌دهیم به‌شرط فلان خدمت و تغییر، این‌یک مصیبت است.

ضرر دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها به مردم می‌رسد

وی با بیان اینکه نمایندگانی که در عزل و نصب‌ها دخالت می‌کنند درواقع اصل تفکیک قوا را زیر سؤال برده‌اند، تصریح کرد: ضرر این اقدامات برای استان خواهد بود.

رئیس‌کل دادگستری استان لرستان با تأکید بر اینکه نماینده‌ای که موفقیت خود را در اولویت قرار دهد دلسوز منطقه شما نیست، افزود: کسی که خواسته‌هایش هدفمند است نه برای مردم و بهبود وضعیت معیشتی آن‌ها، برای یک منطقه مفید نخواهد بود.

بدری یادآور شد: این امر که چون فلان شخص با من نیست، یک مدیر توانمند و اجرایی را برکنار کند درست نیست.

وی با بیان اینکه امروز شهرستان نورآباد جزو مناطق محروم کشور است و یک مدیر توانمند و باشهامت باید در این منطقه و یا در شهرستان کوهدشت خدمت کند، تصریح کرد: در لرستان دشت‌های حاصلخیز بسیاری وجود دارد و چرا باوجوداین نعمت‌ها، مردم لرستان باید فقیر باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبر تحلیلی پرسنا، تاریخ انتشار 23 شهریور 96، کد مطلب: -، www. porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین