پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۵۳۰
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: پیکر پاک ۱۱ شهید حادثه تروریستى استان ذی‌قار عراق توسط اتوبوس آمبولانس این جمعیت به خرمشهر منتقل شد.

شعارسال: صادق سلامت، با اشاره به انتقال پیکر شهدای حادثه تروریستی ناصریه عراق به خرمشهر اظهار داشت: با توجه به انتقال شهدا و مصدومان حادثه تروریستی استان ذی‌قار عراق در مرز شلمچه، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد از صبح روز گذشته در این مرز مستقر شدند.

وی با اشاره به حضور تیم واکنش سریع هلال احمر خوزستان و دو تیم امدادی از شهرستان خرمشهر در عملیات انتقال شهدا و مصدومان افزود: با توجه به حضور آمبولانس‌های شرکت نفت، شبکه بهداشت خرمشهر و اتوبوس آمبولانس اورژانس، یکی از مصدومان که حال وخیمی داشت با بالگرد هلال احمر استان به بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز منتقل شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه 8 مصدوم دیگر به بیمارستان‌های خرمشهر و آبادان منتقل شدند، گفت: پیکر پاک 11 شهید حادثه تروریستى استان ذی‌قار عراق توسط اتوبوس آمبولانس این جمعیت به خرمشهر منتقل شد.

وی بیان کرد: پیکر این شهدا که در مرز شلمچه تحویل داده شده بودند، توسط اتوبوس آمبولانس و تیم واکنش سریع هلال احمر خوزستان به سردخانه بهشت آباد خرمشهر انتقال یافتند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 25شهریور1396، کدخبر: 1520545: www.tasnimnews.com
 

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین