پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۸۰۷
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۲
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شوش گفت: کشاورزان این شهرستان با تولید 318 هزار تن محصول گندم در سال زراعی جاری، رکورد داری خود را در تولید گندم کشور تداوم بخشیدند.

شعارسال: علیرضا ملک زاده روز یکشنبه در حاشیه جشن شکرانه خوشه های طلایی که در تالار نیایش شوش با حضور مجری طرح محوری گندم کشور برگزار شد افزود:شهرستان شوش طبق ارزیابی وزارت جهاد کشاورزی در سال زراعی 96-95 موفق به تولید 318 هزار تن گندم شد.

وی اظهارکرد: این میزان گندم از سطح 80 هزار هکتار مزارع کشاورزی شهرستان شوش برداشت شده و بخش قابل توجهی از محصول گندم تولیدی نیز به مراکز خرید تحویل شده است.

گندمکاران شهرستان شوش در سال زراعی 91 - 90 نیز موفق به تولید 320 هزار تن گندم شده بودند.

ملکز زاده افزود:شهرستان شوش در تولید محصولات کشاورزی به ویژه گندم و ذرت از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و ایجاد صنایع جانبی بخش کشاورزی در این شهرستان سودآور و اقتصادی است.

وی گفت: سالانه حدود 2 میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در شهرستان شوش تولید می شود.

شهرستان شوش در شمال خوزستان علاوه بر بخش کشاورزی در بخش صنعت نیز با وجود کارخانه های کشت و صنعت نیشکر هفت تپه ،حریر خوزستان و کاغذپارس از ظرفیت بالایی برخوردار است.

به شکرانه رکوردشکنی کشاورزان شوشی در تولید گندم،جشن شکرانه خوشه های طلایی روز یکشنبه با حضور مجری طرح گندم کشور و کشاورزان این شهرستان برگزار شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 26شهریور1396، کدخبر: 82667320: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین