پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۲۵۷
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
معاون آموزش و پرورش خراسان‌شمالی سه شنبه از برگزاری جشن شکوفه‌ها در استان خبرداد و گفت: ۱۷۸۶۵ دانش آموز کلاس اولی خراسان شمالی در جشن شکوفه‌ها به مدرسه می روند.

شعار سالعصمت بدخشان اظهار داشت: با توجه به تقارن شروع سال تحصیلی با ایام محرم و سوگواری امام حسین(ع)٬ برنامه‌هایی تدوین شده تا در مدارس هم شاهد برنامه‌های مناسب این ایام باشیم.

معاون آموزش و پرورش خراسان‌شمالی افزود: دوره ابتدایی دانش آموزان از جایگاه والایی برخوردار است که خاستگاه اساسی نظام آموزش پرورش است و برای توسعه یک کشور این مقطع تحصیلی خیلی مهم است تا با تربیت و آموزش دانش‌آموزان، سبب پیشرفت و خلاقیت در کشور باشیم.

بدخشان بیان کرد: نقش معلم به عنوان راهنما مهم‌ترین عنصر در تعلیم و تربیت است که برای شوق و یادگیری معلمان باید شرایط آموزش آنها را فراهم کنیم. تعلیم معلمان در دوره ابتدایی مانند کار کردن با طلا است که باید مراقبت و مدیریت لازم انجام شود.

وی از حمایت 4000 هزار دانش آموز بی بضاعت در خراسان شمالی و تخصیص اعتباراتی برای لوازم تحصیلی مورد نیاز آنها برای این کودکان بی‌بضاعت خبرداد و گفت: 1000 نوآموز مورد تست و سنجش‌های اولیه در خراسان‌شمالی قرار گرفته‌اند تا با مداخله به‌هنگام و شناسایی ما٬ دیگر شاهد مشکلات بعدی دانش آموزان خراسان‌شمالی نباشیم.

معاون آموزش و پرورش خراسان‌شمالی مطرح کرد: در خراسان شمالی 3775 دانش آموزان عشایر هستند که 174 آموزشگاه برای آن ها وجود دارد. هم‌چنین 17865 دانش‌آموز کلاس اولی در جشن شکوفه به مدرسه می‌روند و در جشن غنچه‌ها نیز 15000 نوآموز در سطح پیش دبستانی حضور دارند که با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ابتدای مهرماه به مراکز آموزشی می‌روند.

وی تصریح کرد: 10 مرکز اختلال یادگیری برای دانش‌آموزان در خراسان شمالی وجود دارد که در بجنود 2 مرکز از سال 89 آغاز به کار کرده‌اند و در سال 95 تا 96 که 1402 دانش آموز را در این مراکز آموزش دیده‌اند. دانش‌آموزانی که شناسنامه هویتی ندارند امسال برای اولین بار در استان خراسان شمالی به آنها کارت هویت داده می شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 28 شهریور 96، کد مطلب: 1523684 ، www. tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین