پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۵۴۱
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸
عظیمیان از کنار گذاشته شدن مسکن‌های مهرِ مشمول طرح دعوا در محاکم و برخوردار از پیشرفت‌ زیر ۳۰ درصد خبر داد.

شعارسال: حمیدرضا عظیمیان معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دستور رییس‌جمهوری مبنی بربسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان امسال، اظهار کرد:‌ سازمان ملی زمین و مسکن به‌عنوان متولی واحدهای مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت، اقدام به تکمیل واحدها کرد که از مجموع یک میلیون و 202 هزار و 947 واحد، 989 هزار و 539 واحد (82 درصد) افتتاح شده است.

وی با اشاره به مصوبه 700 میلیارد تومانی دولت برای خدمات روبنایی پروژه‌های مسکن مهر افزود: 400 میلیارد تومان از این مبلغ سهم سازمان ملی زمین‌ و‌ مسکن بوده، که آن‌را به تکمیل خدمات روبنایی تخصیص می‌دهد.

عظیمیان با بیان این‌که 54 هزار و 613 واحد نیز آماده افتتاح است،‌ تصریح کرد: مسکن‌های مهر مشکل‌دار 85368 واحد است که از این تعداد 56315 واحد فاقد متقاضی است. 19هزار و 26 واحد دارای متقاضی زیر 30 درصد-پیشرفت فیزیکی- و 10هزار و 27 واحد نیز دارای مشکلات حقوقی هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با یادآوری این‌که با کمیته امداد امام‌خمینی و بنیاد مسکن در حال رایزنی هستیم تا مسکن‌های‌مهر فاقد متقاضی را برای خانواده‌های دومعلول و یا افرادی که واجد شرایط دریافت مسکن اجتماعی هستند اختصاص دهیم، بیان کرد:‌ آمادگی داریم این واحدها را به صورت تفاهمات و توافقاتی دو جانبه در اختیار کمیته امداد و یا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای اجرای طرح مسکن اجتماعی قرار دهد.

عظیمیان یادآور شد: در مجموع مقرر شده تا مسکن‌های مهری که شامل طرح دعوا در محاکم است و آنهایی که پیشرفت‌شان به زیر ۳۰ درصد می‌رسد را کنار بگذاریم، همچنین مسکن‌های مهری که پیشرفت فیزیکی آنها زیر ۳۰ درصد است، باید به طور کلی تعیین تکلیف شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 29شهریور1396، کدخبر: 6250103: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین