پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۹۵
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی گفت: این موسسه با تمام توان از تاسیس شرکت های دانش بنیان برای تولید واکسن های نسل جدید حمایت می کند.

شعارسال :حمید کهرام عصر چهارشنبه در نشست کانون بسیج اساتید این موسسه با اشاره به نهادینه شدن واکسن سازی در کشور، از آن به عنوان صنعتی بومی یاد کرد که موسسه رازی در 90 سال گذشته به آن دست یافته است.

وی با اعلام آمادگی این موسسه برای انتقال فناوری ساخت واکسن گفت: موسسه رازی آمادگی دارد تکنولوژی تولید این محصول استراتژیک را در اختیار متقاضیان داخل و خارج از کشور قرار دهد.
کهرام، درآمد حاصل از واگذاری این فناوری ها را برای توسعه فعالیت های تحقیقاتی و پژوهشی موسسه موثر دانست.رئیس موسسه رازی همچنین تاسیس شرکت های دانش بنیان را جزء برنامه های اساسی موسسه نام برد و درعین حال گفت: این موسسه تولید محصولات خود را به این شرکت ها واگذار نمی کند بلکه از تاسیس شرکت های دارای ایده و طرح های جدید حمایت می کند.

به گفته وی تولید دانش فنی واکسن های نسل جدید و فرآورده های نوپدید در قالب شرکت های دانش بنیان مورد حمایت این موسسه است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا" ، تاریخ انتشار پنجشنبه 24 دی 1394 ، کد مطلب : 5106683)81920188) : www.Irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین