پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۰۷۰
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
وزیر کشور عصر سه شنبه در بدو ورود به استان گیلان در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که پروسه تغییر استانداران تا چه مدت به پایان می‌رسد، اظهار داشت: قرار بود تا آخر شهریورماه تغییر استانداران به پایان برسد اما با سفر دکتر روحانی به سازمان ملل این مسئله به تاخیر افتاد.

شعار سال: عبدالرضا رحمانى فضلى با بیان اینکه تلاش ما این است که به ثبات مدیریتى در استان ها لطمه ای وارد نشود، افزود: استانداران پیشنهادى چند استان دیگر هم ظرف این هفته و هفته آینده به دولت معرفى مى شوند.

وزیر کشور درباره تمهیدات اندیشیده شده براى برگزارى مراسم تاسوعا و عاشوراى حسینى در کشور گفت: از یک ماه قبل تمام تمهیدات لازم اندیشه شده تا این مراسم در آرامش و امنیت کامل در سراسر کشور برگزار شود و این تمهیدات نیز به تمام استان ها و شهرستان ها ابلاغ شده است.

رحمانى فضلى تاکید کرد: تمامی نیروها آماده هستند تا مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در سراسر کشور به بهترین نحو برگزار شود و تا الان هم مشکلى در این رابطه نداشتیم و هیچ نگرانی هم وجود ندارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری خبروان، تاریخ انتشار 4 مهر 96، کد مطلب: 11252518، www. khabarone.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین