پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۴۵۱۵
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقسیمات موسسات مالی و اعتباری اظهار داشت: برای اصلاح این موسسات هنوز برنامه ریزی نشده است.

شعارسال: حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به گفته مسئولان که موسسات اعتباری را به سه دسته تقسیم می کنند گفت: دسته اول موسساتی هستند که از وزارت تعاون مجوز گرفته اند، دسته دیگر از بانک مرکزی مجوز دارند و دسته آخر موسساتی که مجوز ندارند ولی باید گفت برای اصلاح این موسسات هنوز برنامه ریزی نشده است.

وی در مورداصلاح ساختار نظام بانکی اظهار داشت: دولت هنوز لایحه اصلاح نظام بانکی را نیاورده اما پیش نویس آن به دست مجلس رسیده است.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: خود مجلس طرحی را در رابطه با اصلاح نظام بانکداری داشته که در کمیته پولی و مالی نیمی از موارد آن مورد بررسی قرار گرفته است، همچنین در کمیسیون اقتصادی در دستور کار آن قرار گرفت و دو تا از مواد این طرح بررسی و تصویب شد.

موسوی لارگانی در توضیح بیشتر قانون جدید اصلاح نظام بانکداری افزود: اگر بخواهیم با قانون قبلی مقایسه کنیم حقیقتا اصلاحات زیادی انجام شده است اما اگر بخواهیم بگوییم صد در صد اسلامی است وهیچ اشکالی نداشته باشد من بعید می دانم .

وی تصریح کرد: یعنی دارای اشکالات ایراداتی هست و همه خواسته ها برآورده نشده ولی نسبت به قانون قبلی تغییرات زیادی انجام شده است و به نظرم درقانون جدید بسیاری از موارد اصلاح می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران ایسکانیوز، تاریخ انتشار 14 مهرماه 96، کد خبر: 842445، www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین