پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۶۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس گفت:خودروسازان باید طبق قرارداد منعقدشده خودرو را به مشتریان تحویل دهند در غیر اینصورت باید تاوان بدعهدی شان را بدهند.

شعارسال: ولی ملکی درباره پیش فروش خودرور توسط شرکت‌های خودروسازی در کشور، گفت: خودروسازان با پیش فروش خودرو  به نوعی درآمدزایی می‌کنند و مشتریان را متقاعد می‌کنند که به جای اخذ وام و تسهیلات از بانکها و روبرو شدن با دیرکردهای وام های بانکی با سپردن مبلغ به خودروسازن در زمان  مقرر در قرارداد میان خودروسازان و مشتری خودرو را تحویل بگیرند.

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس، تصریح کرد:خودروسازانی که طبق قراردادهای منعقد میان شرکتهای خودروسازی و مشتری تولیدات را تحویل نمی‌دهند، اعتبارشان نزد مشتریان با خدشه  روبرو می‌شود و این امر  بطور مستقیم  نیز بر بازار  فروش در صنعت خودروسازی تاثیر گذار است. 

 نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: حذف خلف وعده خودرسازان در تحویل خودرو به مشتریان با معنا دار شدن، فضای رقابتی در  تولید خودرو داخلی عملیاتی می شود و این در حالی است که خودروسازان باید برمبنای نوع خودرویی که با مشتری در قرار داد های  اولیه منعقد کرده اند،خودرو را تحویل دهند و  در نظر  گرفتن خودرو جایگزین  برخلاف  قرارداد منعقده شده به معنای  عدول از قرارداد تمام می شودبنابراین باید خودروسازان  تاوان این بدعهدی  را بدهند.

وی  با بیان اینکه  نمایندگی خودرو  باید  طبق برچسب گذاری و قیمتهای  نظارتی تعیین شده بهای خدمات خودرو  را دریافت کنند، تصریح کرد:  رانندگان بدون برچسب قیمت و برند شرکتی قطعات خودرو  را  خریداری نکنند.  

وی در ادامه یادآورشد: خودروسازان باید طبق قرارداد منعقدشده خودرو را به مشتریان  تحویل دهند در غیر اینصورت باید تاوان بدعهدی شان را بدهند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار 15مهرماه96، کد خبر: 351075، www.icana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
صبا
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
0
0
فقط به موقع تحویل دادن که نیست باید تو ساخت خودرو ها توجه بیشتری بشه ایران تو این زمینه نیازمند پیشرفت بیشتری هست . ن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین