پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیر استان بوشهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و 57 هکتار از اراضی ملی این شهرستان از دست متصرفان خارج و به تملک دولت درآمد.

شعار سال : خلیل دوراهکی رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دیر استان بوشهر گفت،از ابتدای سال جاری تاکنون یکهزار و 57 هکتار از اراضی ملی شهرستان دیر از دست متصرفان خارج و به تملک دولت درآمد.دراین مدت 87 پرونده کیفری و حقوقی در این ارتباط در مراجع قضایی مطرح شد که برای یکهزار و 57 هکتار زمین در قالب این پرونده ها علیه متصرفان به اراضی ملی و دولتی حکم به نفع دولت صادر شد.

وی با بیان اینکه این پرونده ها مربوط به بخش مرکزی و بردخون است، اضافه کرد: همچنین در این مدت 36 رای به میزان 183 هکتار زمین در محاکم قضایی حکم علیه دولت صادرشده است.رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دیر یادآورشد: در سال گذشته یکهزار هکتار از اراضی ملی در این شهرستان از دست متصرفان خارج و به تملک دولت درآمد. وی گفت: با توجه به افزایش قیمت زمین به دلیل ورود بخش صنعت و معدن وظیفه و مسئولیت در حل مشکلات اراضی دو چندان و اقدامات پیشگیرانه برای حفظ و صیانت از این عرصه ها در اولویت ویژه ای قرار دارد. دوراهکی افزود: آرای صادره در دادگستری نشان می دهد عزم دستگاه قضایی در برخورد با زمین خواران جدی است.

بندردیر(dayyer) در فاصله 180 کیلومتری جنوب بوشهر قراردارد که سه بخش مرکزی، بردخون و آبدان از توابع این شهرستان هستند.

خارج شدن بیش از هزار هکتاراز اراضی ملی دیر ازدست زمین خواران

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت تابناک بوشهر، تاریخ انتشار شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴، کد مطلب: ۱۰۴۹۱۷: www.tabnakbushehr.ir / سایر منابع.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۶
0
0
سلام.

زمینی که خریدی، اولین جایی که میری استعلام بگیری، شهرداری هست.
چرا شهردار یکی از شهرستان های دیر با دوسال حکم قطعی زندان شهردار شده. و شهروندان بهش اعتماد کردن و زمین از ایشان خریداری کردند.
درصورتی شهردار اطلاع داشته زمین هایش مجوز ساخت و ساز نمیدن. و اطلاع داشته میراث فرهنگی تحت عنوان تخریب ازش شکایت کرده.
از آقای داستان درخواست دارم. پرونده شهردار سابق بازبینی کند. و به من اطلاع دهد، چرا این فرد سیاستمدار که جرمش عمدی بوده، به زندان نرفته و شهردار شده.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین