پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۱۷
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
آیت‌الله مکارم‌شیرازی، اجرای برجام را موفقیتی قابل توجه خواند و ناکید کرد: نباید برخی بنشینند و منفی ببافند و بگویند کاری نشده، برجام پیروزی قابل ملاحظه‌ای بود.

شعارسال: این مرجع تقلید در آغاز درس خارج خود در مسجد اعظم قم، با اشاره به اجرای برجام، گفت: بحمدالله پس از زحمات فراوان و تلاشهای مستمر برجام به ثمر نشست و کار قابل ملاحظهای انجام و یک پیروزی نصیب مردم کشورمان شد.

وی بیان کرد: نباید برخی بنشینند و منفی ببافند و بگویند کاری نشده، واقعیات را باید پذیرفت و نباید در برابر واقعیات سر سختی نشان داد، برجام پیروزی قابل ملاحظه‌ای بود.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: دو مشکل است که همه ما و دولتمردان باید از آن بپرهیزیم، اگر در مورد برجام مبالغه، غلو و بزرگنمایی کنیم سطح توقع مردم بالا می‌رود؛ در حالی که به یقین برای حل مشکلات زمان لازم است.

وی تاکید کرد: مسائل مربوط به این پرونده یک بخش از مشکلات ما بود، بنابراین نباید در خصوص آن مبالغه کرد؛ اگر در این باره مبالغه شود غربیها می گویند تیر ما به نشان خورده و معلوم می شود تحریم ها ایران را بیچاره کرده بود.

این استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تاکید کرد: این کار باعث سوء استفاده دشمنان و غربیها می شود، بنابراین باید اعتدال را در همه چیز رعایت کرد و از افراط در هر کاری بپرهیزیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر این که در مسائل مربوط به انتخابات در مقابل یکدیگر نایستیم، همدیگر را تخریب نکنیم و نخواهیم یکدیگر را از میدان به‌در کنیم، اظهار کرد: دست به دست هم دهیم اگر مشکلاتی هم هست با مذاکره حل کنیم و معیار همه عمل به قانون باشد، اگر قانون معیار باشد مشکلی پیش نمی آید.

آیت‌الله مکارم شیرازی تاکید کرد: امیدواریم با عمل به قانون انتخابات خوبی در پیش داشته باشیم و بتوانیم بر مشکلات غلبه کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار خبر 30 دی 1394، کدمطلب: 501342، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین