پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۴۰۶
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
رییس فراکسیون جوانان گفت: به زودی شورای مشاورین جوانان فراکسیون شکل خواهد گرفت و این شورا شامل جوانان خارج از مجلس در تهران و شهرستان‌ها است.

شعارسال: «فرید موسوی» رییس فراکسیون جوانان و نماینده مردم تهران پیرامون عملکرد این فراکسیون گفت: بعد از تشکیل فراکسیون، هیات رییسه وارد تعطیلات حوزه انتخابیه شد و بعد از آن هم با تعطیلات محرم رو به برو بودیم در نتیجه این فراکسیون تنها یک هفته کاری داشت.

او ادامه داد: تاکنون برنامه ریزی کلی انجام داده ایم. با اعضای هیات دولت جلساتی در دستور کار داریم و قرار است جلسه‌ای نیز با رییس مجلس داشته باشیم.

نماینده مردم تهران با اشاره بر اینکه "به زودی شورای مشاورین جوانان فراکسیون شکل خواهد گرفت" تصریح کرد: این شورا شامل جوانان خارج از مجلس در تهران و شهرستان‌ها است.

او متذکر شد: قرار است با تشکل‌ها، سمن‌های جوان و فعال نشست داشته باشیم. در تکاپو هستیم با جلساتی که شکل می‌گیرد از فرصت قوانین بودجه استفاده کنیم و در کنار آن طرح‌هایی که نیاز است را به تصویب برسانیم.

رییس فراکسیون جوانان تصریح کرد: در حال حاضر منابع زیادی در دستگاه‌های مشخص پیرامون مسائل قبل و بعد از ازدواج جوانان صرف می‌شود. متاسفانه هماهنگی خاصی بین این دستگاه‌ها و مراکز نیست و وظیفه فراکسیون جوانان برقراری هماهنگی در بین این دستگاه‌ها است.

او اضافه کرد: سال گذشته بودجه خوبی به حوزه جوانان از مالیات و عوارض مصرف دخانیات اختصاص یافت و این اقدام بسیار موثری بود.

موسوی پیرامون لایحه تفکیک وزارت‌خانه‌ها افزود: فراکسیون جوانان و اعضای آن موافق این انتزاع در وزارت ورزش و جوانان هستند. ما فکر می‌کنیم اهداف رسیدگی به وضعیت جوانان در ادغام سازمان جوانان و ورزش محقق نشده است.

موسوی در خاتمه گفت: ما به دنبال احیای سازمان ملی جوانان هستیم. به نظر می رسد، کمیسیون اجتماعی نسبت به انتزاع وزارت ورزش و جوانان موافق است. پیش‌بینی شخص من است که اگر این لایحه به صحن برسد، مورد موافقت نمایندگان قرار گیرد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: 23مهر1396، کدخبر: 624484: www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین