پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۴۶۸
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
سرپرست استانداری اردبیل گفت: در طول تاریخ آمریکایی‌ها، ظلم و جنایات متعددی را بر علیه انسانیت و احترام به عقاید و استقلال کشورها انجام داده‌ و با یاوه‌گویی‌های ترامپ راه به جایی نخواهند برد.

شعار سال: اقبال عباسی، شامگاه شنبه، در خصوص حواشی ایجاد شده به دنبال سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا بر علیه انقلاب اسلامی ایران، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: آمریکایی‌ها در طول تاریخ، ظلم و جنایات متعددی را بر علیه انسانیت و احترام به عقاید و استقلال کشورها انجام داده‌ و باید در مقابل آن پاسخ‌گو باشند.

وی افزود: دستان دولتمردان آمریکایی به خون انسان‌های بی‌گناهی که در کشورهایی نظیر سوریه، یمن، فلسطین اشغالی و عراق زندگی می‌کنند، آلوده است و این ظلم و جنایات در تاریخ ثبت شده و برای همگان مشخص است.

سرپرست استانداری اردبیل به فعالیت‌های صلح‌آمیز انقلاب اسلامی در بحث انرژی هسته‌ای و تعهد کشور در زمینه اجرای برجام اشاره کرد و ادامه داد: با یاوه‌گویی‌های ترامپ و تهدیدهای همیشگی، این کشور راه به جایی نخواهد برد و انقلاب اسلامی در مقابل استکبار جهانی با قدرت تمام ایستادگی خواهد کرد.

عباسی عنوان کرد: از سالیان گذشته دخالت آمریکا در استقلال و حاکمیت کشورهای مختلف ثابت شده و اقدامات تروریسیتی آنان برای ملت‌ها و جوامع مختلف مبرهن است، با این اوصاف محکومیت ایران از سوی آمریکائی‌ها برای حمایت از تروریسم جای تعجب دارد.

وی یادآور شد: شکست پیاپی نیروهای تکفیری و پیروزی جبهه مقاومت دلیل مهمی بر عصبانیت و ناراحتی بیش از حد رئیس جمهوری آمریکا شده و رزمندگان و ایثارگران انقلاب اسلامی در کنار مردم، در مقابل دست درازی و خصومت دشمنان قسم خورده انقلاب، حافظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهند بود.

سرپرست استانداری اردبیل ادامه داد: تعهد دولت در اجرای مفاد برجام مورد تأیید محافل بین‌المللی نیز بوده و صحبت از عدم ایفای تعهدات ایران در قبال برجام دروغ‌پراکنی از سوی عوامل استکبار است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 23 مهر 96، کد مطلب: 13960722002074:www.ardabil.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین